Covers van "Yves Deruyter - D Album"

vbimport

Wie heeft voor mij de covers van “Yves Deruyter - D Album”?

Cool Ice muziek pagina

FF over die site; is die van jou? Het is nogal duidelijk dat die gemaakt is voor 800*600… …kijk zelf eens met een hogere resolutie; dan gaat t fout :).
Voor die covers; zoek op de reguliere sites :slight_smile: Gebruik de search van het forum maar ff. Staan ze daar niet dan weet ik het ook niet, sorryz :slight_smile:

Originally posted by jpschadde
FF over die site; is die van jou? Het is nogal duidelijk dat die gemaakt is voor 800*600… …kijk zelf eens met een hogere resolutie; dan gaat t fout :slight_smile:

Op 1024X768 werkt het goed hoor

Heb even op CoverUniverse gekeken, maar geen succes. Met de zoekfunctie vind je nog wel meer coversites denk ik, er wordt zo vaak om covers gevraagd.

CoverUniverse heeft ook een request service:
http://www.coveruniverse.com/Requests.php

Originally posted by syndicate2001

Op 1024X768 werkt het goed hoor

Dan moet je maar eens rechtsboven in de hoek kijken, daar wordt de background van de bovenste frame herhaald…is niet mooi.

verder wel veel persoonlijke info die je zo vrij geeft…

Ik heb al gekeken op mega-search.net en daar staat ie niet bij, dus hoef ik verder niet meer te kijken.

Inderdaad; dan zal je m niet zo snel vinden denk ik. PM Nilis ff; die heeft veel van die covers geloof ik :slight_smile: (hij zekt ze ook altijd:p)

Idd Tax; rechtsbovenin wordt het plaatje weer herhaald. De website is wel leuk maar idd nogal veel persoonlijke informatie. Niet altijd gevaarlijk ofzo maar toch beter van niet :slight_smile:

wordt dit nu niet off - topic :wink:

'k hoop dat je ze ondertussen al hebt :slight_smile:

heb ook op een aantal bekende sites gezocht (mega-search.net , coveruniverse, cd covers central , …etc) en niets gevonden.
Ik denk wel dat ik hem thuis origineel heb liggen het hoesje dus kan hem wel voor je inscannen, pm me ff voor je mail adres.

Mijn e-mail adres is: coolice@hetnet.nl

Bvd.

Hmmz PM is Private Message. Je ziet dat staan bij de buttons ergens op de pagina :wink: Daar vroeg hij om; dit leest ie misschien niet meer… just a tip :stuck_out_tongue:

Had het nog net kunnen lezen :slight_smile: