Cover programma?

vbimport

Wat voor programma moet ik gebruiken om cd covers uit te printen?

Ik gebruik cdrlabel, heb hem naar je gemaild (hij is niet zo groot)

Ik gebruik surething cd labeler. Check www.cdrsoft.net en dan bij cdr-tools, daar staat de nieuwste versie. Met dit programma kun je ook je eigen covers maken.

Er zijn ook hele simpele progs. die dus alleen “bestaande” covers uit kunnen printen, dus gewoon een plaatje inladen en hij zet hem in het juiste formaat voor covers. Die kun je ook wel op die site vinden maar ik weet zo gauw geen namen.

psst djrolo: Ik noemde er net 1 (cdrlabel)

Ik gebruik Windows Draw.
Zit ook een optie in voor covers, je ziet de omtrek in je importeert daar je cover in, zo heb je altijd de goede groote

ik gebruik al jaren easy cd creator 3.02
geen 4.0 is veel te ingewikkeld

dus easy cd creator 3.02

Minihoolie: Weet ik, maar volgens mij waren we allebei teglijk aan het typen, want toen ik mijn reply aan het maken was, stond die van jou er nog niet…

djrolo, zal ik je eens iets zeggen: Je heb gelijk !
ps ben je programma aan 't uittesten (je kunt nooit genoeg goede programma’s hebben)
Dankje djrolo.

[This message has been edited by Minihoolie (edited 10 June 2000).]

Kijk eens naar de links op de volgende pagina:
www.coveruniverse.com

De link ‘CD Cover design’ onder ‘Tools and Utilities’ aan de linkerkant opent een pagina met verschillende pagina’s en een korte toelichting per programma.
Je kunt zelf reageren wat je ervan vindt, maar ook direct downloaden.

Ik mag die site wel…

Da_Taxman

CoverPro…

ftp://ftp.asp-shareware.org/03802/cover71.exe

[This message has been edited by Administr8or (edited 10 June 2000).]

Gewoon EZ CD Creator 3.5 of 4.0 (ofzo)
mlz.

CoverPro !!!

Easy en doet zn werk geen overbodige opties gewoon cover kieze en print

Mijn mees gebruikte programma’s zijn Microsoft PhotoEditor en NEATO MediaFACE, deze is te downen bij www.neato.com

Copyman!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Da_Taxman:
[b]…
Ik mag die site wel…

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

En hoe zou dat nou komen???

ik vindt surething 1 van de fijnste en neato cover programma is klote

RNG, jij weet het, maar je kunt zeggen wat je wilt, het is niet mijn site (zou ik wel willen maar ja, zo goed ben ik niet).

Maar de links naar Coverprogramma’s zijn goed en handig. Er moeten alleen nog meer mensen aanmelden als Cover hosting member.

Da_Taxman

HP CD Labeler 2.5.
32 bits versie.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Redneck:
[b]CoverPro !!!

Easy en doet zn werk geen overbodige opties gewoon cover kieze en print[/B]<HR></BLOCKQUOTE>

Helemaal mee eens!
pass voor v713:
<UL TYPE=SQUARE>

• name: THE NETMECH
  • pass: JJAGBHGAED
    </UL>

van wie zou ik die pass nou gehad hebben?!?

Wookie, vraag maar eens aan Netmech, hoe leuk hij het vindt, dat z’n registratie over het net zwerft; hij is hierover aangesproken door de maker van Coverpro.

Hoi
Probeer eens SCANMOS EASY CD LABELER V2.0C Zeker de moeite waard .Ondersteund ook nog de NEDERLANDSE TAAL .Je kunt hem ophalen van mijn site http://go.to/galaxyman ( password vind je daar ook in de dir DOWNLOADS )

Greetings
GalaxyMan