Corel Studio express 2010

vbimport

Ik heb windows 7, een nieuwe laptop, een HP Pavilion Entertainment PC, en ik krijg het programma niet goed aan de praat. Als ik een project maak en op play druk gebeurt er vervolgens niets. Volgens Corel zou dit aan de camera of aan de videokaart van de laptop kunnen liggen, ik zou de videokaart moeten updaten maar uitleggen hoe dat moet ed mogen ze niet. En vervolgens blijkt de videokaart op mijn moederboard te zitten en kan helemaal niet geupgrade worden. Geld weggegooid ?? (november 2010’

IK heb Windows 7, EEn Nieuwe laptop, EEn HP Pavilion Entertainment PC, en IK afgelegd krijg Het Programma niet Goed Aan de praat. ALS IK EEn project Maak en op play Druk gebeurt eh vervolgens weer wat voor doen. Signature Corel Zou zegt Aan de camera van Aan de videokaart van de laptop Kunnen liggen, IK Zou de videokaart moeten updaten mare uitleggen schoffel DAT ZE Moet ed Mogen niet. En vervolgens weer blijkt de videokaart op Mijn moederboard te Zitten nl Kan weer helemaal niet geupgrade Worden. Geld weggegooid? (November 2010 ’

IK heb Windows 7, EEn Nieuwe laptop, EEn HP Pavilion Entertainment PC, en IK afgelegd krijg Het Programma niet Goed Aan de praat. ALS IK EEn project Maak en op play Druk gebeurt eh vervolgens weer wat voor doen. Signature Corel Zou zegt Aan de camera van Aan de videokaart van de laptop Kunnen liggen, IK Zou de videokaart moeten updaten mare uitleggen schoffel DAT ZE Moet ed Mogen niet. En vervolgens weer blijkt de videokaart op Mijn moederboard te Zitten nl Kan weer helemaal niet geupgrade Worden. Geld weggegooid? (November 2010 ’

[QUOTE=hellamaas;2557285]Ik heb windows 7, een nieuwe laptop, een HP Pavilion Entertainment PC, en ik krijg het programma niet goed aan de praat. Als ik een project maak en op play druk gebeurt er vervolgens niets. Volgens Corel zou dit aan de camera of aan de videokaart van de laptop kunnen liggen, ik zou de videokaart moeten updaten maar uitleggen hoe dat moet ed mogen ze niet. En vervolgens blijkt de videokaart op mijn moederboard te zitten en kan helemaal niet geupgrade worden. Geld weggegooid ?? (november 2010)[/QUOTE]

Ik denk dat ze bedoelen dat je de stuurprogramma’s (drivers) van de videokaart dient te updaten. Tevens is er een Service Pack voor Studio 2010. Wellicht dat die noodzakelijk is? Ik weet niet of de express versie ook dit service pack ondersteund.