Copy maken van een bestandje

vbimport

Hoi ik heb het volgende probleem ik heb een bestantje op mijn harddisk die ik eigenlijks op een cdtje zette wil met nero wil dat niet en met clone cd wil dat ook niet is er ook een ander progie waar mee dat wel wil oja ik heb windows ME
en ja ik heb een brander maar weet niet wat voor progie ik moet gebruiken om dat bestandje op een leege cd moet zetten
weet iemand van jullie een oplosing

:confused:

een bestandje van je hd op cd
is toch geen enkel probleem

is het een speciaal bestand ??
wat is de naam van het document ?

Helemaal met Carlo eens

Wat is dan de eventuele foutmelding ??

mrDJ
PSX-HOME

Dat CloneCD het nie kan is logisch… das een burnprog alleen voor 1:1!! (Dus van 1 hele cd een copy maken)

Wat zegt Nero dan?!

volgens mij dat de bestandsnaam ofzo te lang is

kwee het niet, maar tis maar een pure veronderstellign

ik heb een versamel cd gekocht met daar op alle maal spellen er op nouw heb ik 1 spel van de cd naar mijn hard disk gebracht (door middel van sleepen) maar nu wil ik het spel op een lege cd plaatsen proobeerde ik ook door middel van het slepen
toen zij ie mij de volgende FOUT BIJ het kopieeren van het bestand of map controleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd

:mad:

je probeert die toch niet gewoon via je windows verkenner naar je CDR te slepen ?

ja wel zouw anders niet weten hoe het moet vertel jij het eens want als het anders moet heb geen idee

:mad:

ik stel voor dat je ff nero burning rom download op www.ahead.de en je dat ff installeert

eens je dat geinstalleerd hebt en je het programma opent, verschijnt er een menuutje, dan selecteer je daar links CD-Rom (ISO) en dan klik je op nieuw, dan krijg je 2 vensters te zien, 1 met wat er op de cd komt, en je windows verkenner, selecteer dan die files die erop moeten en sleep ze naar je te branden cd

Eens je alles bepaald hebt klik je op , file, write en dan burn
en moet je het vakje write aanvinken, de rest mag uitgevinkt worden

Via windows verkenner kopieren gaat ook, maar dan moet je CDR/CDRW UDF compatibel maken, door hem te formateren, bvb met direct cd (www.adaptec.com) of de met nero bijgeleverde Ahead InCD, anders zal dat nooit lukken

bedankt voor de info sluiten maar deze topic

zoals jezelf wilt, mochten er eventueel nog problemen zijn, aarzel niet en stuur me ff een PM (private messaging) en ik doe hem wel weer open dan