Copy dvd

hallo,
ik heb dvd films gecopieërd met clone dvd. De eerste films, was alles ok.
De volgende kon ik enkel lezen op de PC en niet meer op de home DVD speler.
Kan iemand mij helpen?

Welke films (welke beveiliging)? welke versie van Clone DVD? Welke DVD schrijver? Welk merk DVD?

clone dvd2 versie 2.0.8.4,Philips DVDR1628, dvd +rw van TDK

Heb je beide films op dezelfde schijfjes (merk + type) met dezelfde instellingen gebrand?

nee, de eerste waren op dvd+r sony ,maar wel met dezelde instellingen(code 2)

Je hebt kans dat er ergens een mediacompatibiliteitsprobleem optreedt. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat je brander niet zo goed overweg kan met de andere schijfjes als met de Sony’s (waardoor de brandkwaliteit lager ligt en zodoende minder apparaatuur er goed om mee kunnen gaan). Of jouw lezer kan gewoon niet zo goed met die schijfjes omgaan, dat kan natuurlijk ook.

Heb je je brander al eens voorzien van nieuwe interne software (firmware)?

Nee, wat houd dat in en waar vindt ik die?

www.rpc1.org … eigen risico natuurlijk

heb mijn dvd brander voorzien van nieuwe firmware via philips zelf, dit verandert niets.
ik heb ook gecopieerd volgens systeem (decrypter,dvd2one,nero express) maar de
dvd+rw blijft onleesbaar op mijn home dvd speler.Kan hem wel lezen op de PC dvd lezer.

Heb je een herschrijfbaar schijfje gebruikt? Herschrijfbare schijfjes leveren vaker problemen icm standalone apparaten dan enkel beschrijfbare media.

Hallo,
Eerst en vooral, allemaal bedankt voor jullie interesse voor mijn probleem.Het zit hem
bij de standalone, die geen RW DVD wil lezen,want ik heb geprobeerd met DVD+R, en die leest hij wel.
Bye, en nogmaals bedankt!
jomeke

Kijk anders of je in Nero de booktype setting DVD-ROM kunt gebruiken, download een evaluatie kopie, klik op choose recorder, options en kijk of de optie verschijnt. Een “gebooktypte” dvd wordt misschien beter herkend in je standalone speler.