Copieren in XP [LoL]

vbimport

Ehh… Volgens mij fucked winxp nogal met copieren!

Ben ik een mp3’tje aan het copieren van cd krijg ik dit te zien:

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

ROFL

hehe…

Maar opslaan van het plaatje als jpg maakt het veel kleiner en dus sneller te laden :wink:

I know, maar ik zit op mijn werk en daar had ik niets anders dan paint, dat niet wou opslaan in .jpg of .gif! :frowning:

Ik wil vanavond XP Pro op de bak gaan zetten , ik hoop niet dat dat ZO lang duurt :slight_smile:

Zal wel niet met 1500 meg ram :slight_smile:

Zal wel niet met 1500 meg ram :slight_smile:

Hoezo, wou je xp in je ram geheugen installeren?:cool:

1500 meg ram??? euhhhhhhh 3x512??? ik dacht dat windows niet over de 512 ondersteunde??? of zoiets was het dacht ik maar ff zo toch toevallig eigenlijk wel.
:stuck_out_tongue:

Originally posted by Tha_Stranger
1500 meg ram??? euhhhhhhh 3x512??? ik dacht dat windows niet over de 512 ondersteunde??? of zoiets was het dacht ik maar ff zo toch toevallig eigenlijk wel.
:stuck_out_tongue:

dat was met de 9x versies dus 95,98 en ME zo, maar bij nt, win 2k en xp zit die bug er niet in :slight_smile:

Dat mag ik toch hopen zeg dat ie het doet ! Daarom upgrade ik :slight_smile:

Maar , hij doet ut… is wel even wennen aan xp zeg …

Originally posted by Sorcerer
[B]

Hoezo, wou je xp in je ram geheugen installeren?:cool: [/B]

Zou ie dan sneller lopen ?

Kwil niet lastig doen, maar 95 gaf dit soort grappige meldingen ook al. Ik heb ook nog ergens een JPEG op me hdd staan waar Win98 aangaf dat 40Gb aan Mp3z van Xian’s hdd naar de mijne kopieren iets van 8,5 miljoen uren ging duren!

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

Zou ie dan sneller lopen ? [/B]

Give it a shot! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Dee-ehn
Kwil niet lastig doen, maar 95 gaf dit soort grappige meldingen ook al. Ik heb ook nog ergens een JPEG op me hdd staan waar Win98 aangaf dat 40Gb aan Mp3z van Xian’s hdd naar de mijne kopieren iets van 8,5 miljoen uren ging duren!

I know, maar het viel me gewoon op! En dit was maar 1 mp3 file van 3,4 mb! :stuck_out_tongue:

Maar post die jpeg ff!

Originally posted by Dee-ehn

geef mij maar weer de schuld :wink: en btw dat was niet 1 mp3tje dat was 30 gieg aan mp3, ok dan is 8,5 miljoen uren nog lang…

Originally posted by xian
[B]

geef mij maar weer de schuld :wink: en btw dat was niet 1 mp3tje dat was 30 gieg aan mp3, ok dan is 8,5 miljoen uren nog lang… [/B]

ik zei toch ook, 40gb (we wilden toen die hdd precies volhebben) :wink:

winxp 0wnz :slight_smile:
en nie fucke want het is gewoon zo
dat brakke windows me loopt na 3 dagen al vast en daaronder is het al helemaal erg

win2000 heb ik zelf nog nooit gehad dus zou kunnen dat dat beter is…

Originally posted by cartman_cdz
[B]dat brakke windows me loopt na 3 dagen al vast en daaronder is het al helemaal erg

win2000 heb ik zelf nog nooit gehad dus zou kunnen dat dat beter is… [/B]

Win 2000 is inderdaad stabieler, maar win Me liep bij jou pas na 3 dagen vast? Heb je na de installatie je computer 3 dagen uitgezet of zo? Ik had bij de eerste reboot na de installatie van ME al een crash! :cool:

ik had het ook over mijn record
HEHEHE :smiley: