Cool edit 2000 zang en muziek combineren

[qanda]This thread is about the Ability HT-18A. Click here to see full specs[/qanda]Ik heb pas geleden cool edit 2000 gedownload. Ik ben een beetje aan’het kijken wat het programma allemaal kan, ik wil namelijk graag zang met muziek combineren met dit programma. Ik weet al wel hoe je een muziek bestand erin kan zetten, maar ik wil er dus in het zelfde bestand tegelijkertijd een audio bestand plaatsen.Maar hoe doe je dit?:confused: En hoe kan je dit opnemen, opslaan en naar mp3 omzetten? Ik heb geen flauw idee hoe het werkt :confused:en ik hoop dat een van jullie mij kan helpen:iagree:

Alvast Bedankt

Ik geloof dat je het als een multitrack moet behandelen. Dan zet je de twee tracks onder elkaar en als je dan op play drukt speelt hij de twee sporen tegelijk af. Helemaal linksbovenaan kan je kiezen tussen single track en multitrack. En je moet de multitrack hebben. en dan kan je geloof ik alles laten samenvoegen en kje kiest dan in plaats van opslaan … opslaan als: en dan kan je kiezen voor oa MP3Pro geloof ik

Grtz Dúnedain