Constant online met SoA?

vbimport

waar kan ik SoA 3.1 vinden dan??????

ik heb een vraagje: ik heb kabel internet, en ik gebruik SoA (wieniet?). Maar ben je dan constant online als je genereerd?

En zonder een internet-app dan? staat je pctje altijd online met kabel?

Ik stel dit vraagje ivm hackers op het net, het is nmlk mn werk-pc.

ThAnX! masterBURNER

(dit is het bewijs Ruff-next!!! zie email…)

is er dan helemaal niemand om 10.40???

ik wacht…

Inderdaad

om met soa te emuleren moet je constant online zijn, omdat soa om de 4 a 5 minuten de tijd doorstuurt naar de server van aa. Als je dan toch je pc online laat staan voor soa ben je ook een makkelijke prooi voor hackers. Beste is om een beveiligingsproggie te installeren.

Atguard
Norton Internet Security
Black Ice Deffender

dan moet je gewoon kijken welke poort soa gebruikt en enkel die open laten staan en de rest hermetisch afsluiten.

Greetz

PS soa 3.1 is uit !!

Getver al weer een topic over SOa [begint steeeds meer op de ziekte te lijken]

wat heeft dit nou met cdfreaks te maken…

ok bewijs gezien…
kijk in je mailbox

kan iemand mij SoA 3.1 sturen (of ff de link geven)

maar waar kunnen we nou SoA 3.1 vinden?

Enne Ruff_next: ik heb geen meel ontvangen hoor! je hebt iets fout gedaan…(gok ik)

he ruff gangsta next
was da een grapken over dienen SoA???
van wat da eigenlijk te maken heeft met cdfreaks?
eigenlijk heel veel hoor
weet je wel wa het is?
PS: de SoA site en forum is weg waar moeten wij dan naartoe met vragen ? hier natuurlijk!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by ken08:

PS: de SoA site en forum is weg waar moeten wij dan naartoe met vragen ? hier natuurlijk!
<HR></BLOCKQUOTE>
Gatver dan kome er nog meer van dit soort sjit topics…waarom maak jij geen forum met dit soort “onzin”

[ps masta fikker…c y]

soa 3.1 is te vinden op irc, meerbepaald op de server irc.dal.net en dan kanaal #soa
Als je inlogt zie je hoe je soa31 moet downen.

Nieuwe site van soa met forum : http://www.soangels.com/ Bespaar RNG de overlast van soa

greetz

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by vipken:
[b]Inderdaad

om met soa te emuleren moet je constant online zijn, omdat soa om de 4 a 5 minuten de tijd doorstuurt naar de server van aa. Als je dan toch je pc online laat staan voor soa ben je ook een makkelijke prooi voor hackers. Beste is om een beveiligingsproggie te installeren.

Atguard
Norton Internet Security
Black Ice Deffender

dan moet je gewoon kijken welke poort soa gebruikt en enkel die open laten staan en de rest hermetisch afsluiten.

Greetz

PS soa 3.1 is uit !![/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Zeer leuk dat je die poort kan zien, dan kan je nameijk nog andere lollige dingen uithalen, je kan die poort afsluiten (niet met die Sexueel Overdraagbarte Aandoening hé, maar met de echte viewbar) en dan een Fake-surf aanzetten, vermits ze dan niets meer kunnen zien, wat je allemaal uitspookt, kan je daarna, gewoon de Fake-surf terug afzetten en de poort terug openen). Simpel en effectief

goed idee

nog niet aan gedacht, da ga ik es proberen
lol

greetz

[QUOTE]Originally posted by Ruff-Next_Gangsta:
[B]Getver al weer een topic over SOa [begint steeeds meer op de ziekte te lijken]

wat heeft dit nou met cdfreaks te maken…

een ff een vraag wat is SoA voor prog
ik hoor het kontstand over SoA gaan hier
bij CDfreaks Soa ???

Sorry Vinculum, ik heb bewondering voor het werk dat je op het net verricht, maar kan je die vraag eens iets duidelijker stellen?
Bedankt.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by vipken:
[b]soa

Nieuwe site van soa met forum : http://www.soangels.com/ Bespaar RNG de overlast van soa

greetz

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Dus dan kan deze wel dicht…