Configgen van WinXP

vbimport

Ben ff op zoek naar een paar dingetjes van WinXP.
Nm bv dat je in z’n IE6 nie meer die balk onderaan de browser hebt zitten waar je bv de link kon aflezen als je boven 1 hing. Dit vind ik nie zo fijn. Is het mogelijk om deze balk terug te krijgen?

Kan nu ff nie op de andere dingetjes komen waar ik tegenaan ben gelopen, maar als ik erop kom dan post ik ze wel ff.

Andere ontdekkingen die door 1 van jullie al gedaan zijn wat misschien makkelijk zou kunnen zijn, kan je in deze topic natuurlijk ook posten. Altijd handig hè!

Ben bv best ff aan het zoeken geweest totdat ik eindelijk het icoontje voor Deze Comp en Mijn Docs op me desktop had! (En dat met dat warme weer… pffff!) :wink:

Moet je hier es kijken wat voor moois der allemaal is voor Windows XP…misschien zit der wat bij? :wink:

XP STUFF

Ken die site ja! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie
Ben ff op zoek naar een paar dingetjes van WinXP.
Nm bv dat je in z’n IE6 nie meer die balk onderaan de browser hebt zitten waar je bv de link kon aflezen als je boven 1 hing. Dit vind ik nie zo fijn. Is het mogelijk om deze balk terug te krijgen?

Dat heet de statusbalk. Kijk ff bij het menu Beeld/View of ie erbij staat. :wink:

Originally posted by King Dingeling
Dat heet de statusbalk. Kijk ff bij het menu Beeld/View of ie erbij staat. :wink:

Stom dat ie standaard nie geactiveerd staat! :frowning: (gelukt ja!)

uncle bill wil ons bezig houden. Dadelijk kom er een servicepack voor ik weet niet hoeveel geld die ook die ‘so called’ bug oplost :slight_smile:

sja stom, maar is altijd zo geweest…standaard is de statusbar nie visible…

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

sja stom, maar is altijd zo geweest…standaard is de statusbar nie visible… [/B]

Ik heb em nog nooit hoeven activeren… tot nu dan!

Ik heb em nog nooit hoeven activeren… tot nu dan!

ik wel :wink: