Computer vast

hallo

ik heb last dat mij computer niet meer wil opstarten hij deed al een beetje vreemd ging beetje traager lopen en nu opeens helemaal niets meer als ik hem aanzet zie ik heel ff harde schijf lampje branden en verder doet ie niets meer power lampje brand wel opstart flop werkt ook niet…

wat kan dit zijn ?

Als het met mij gebeurde zou ik eens proberen

1)als je moederbord van die diagnostic ledjes heeft dan kan je daar eens op aflezen

2)als je pc van die biepgeluidjes maakt dan zou ik eens hierheen gaan .Dit is wat die biepjes wil zeggen.

http://www.hi-tech.net/zones/help-beep.html

als hij niet piepde dan zou ik eens aan de processor ruiken /zien of hij niet verbrand is.

Als het dat niet is dan zou ik een videokaart bij ne maat lenen en eens proberen .Misschien dat de videokaart het niet doet.

Nu dat ik er aan denk , het zou misschien de voeding kunnen zijn .Je moet dan eens ruiken aan de voeding of hij niet verbrand is .

Meestal is het probleem dan opgelost.

Ik hoop dat het probleem opgelost geraakt want er is niks zo erg als een kapotte pc.

Specs a.u.b.

heb alles erop nieuw op mij computer gezet en als ik dan windoos gestart heb krijg ik telkens deze melding…

initiadet by NT AUTHORITY\SYSTEEM en dat gaat ie shutdown…

heb het gevonden was een w32.hllw.gaobot.ae virus…

bedankt voor jullie hulp…:cool: