Computer Vandalisme

He, ik mag op school gaan testen of de apparatuur vandalisme proof zijn.

ps vat het niet op als echt vandalisme… we hoeven niet met moker te testen of een monitor wel proof is.

Tot nu toe zijn we erachter dat alle netwerkprinters met telnet te benaderen zijn en dat je zo ff het admin password kan instellen, errug leuk.
Ook hebben we uitgevonden hoe het mogelijk is in te loggen zonder de novell client.
Verder was het ook een koud kunstje om een ftp server optezetten die door de firewall heen gaat en ook FXP’able is.

Mensen hier nog suggesties?

Bereken de stuiterfactor

Hoe kauwgom veilig zijn de cd drivers , aan/uit schakelaars ?

Hoe stevig zijn de speakers/koptelefoons ?

Hoe lang duurt het voordat een systeem weer up and running is na een crash ?

CTTY CLOCK$ onder Ms-Dos :slight_smile:

Wat gebeurt er als iemand een floppy achterstevoren er in duwt.

VB Scripts

Defrag en Scandisk tegelijk , hoe gaat het os daar mee om ?

START - UITVOEREN - /CON/CON bug

te veel om op te noemen :slight_smile:

Originally posted by Sorcerer
He, ik mag op school gaan testen of de apparatuur vandalisme proof zijn.
Mensen hier nog suggesties?

Jij hackt toch pubstro’s? Dan moet het niet zo moeilijk zijn om het één en ander te bedenken…

Succes!

:smiley:

nahja tis mijn school niet dus ga je gang.

Wat is het IP van die FTP server?:stuck_out_tongue:

Originally posted by Upp3rd0G
[B]Jij hackt toch pubstro’s? Dan moet het niet zo moeilijk zijn om het één en ander te bedenken…

Succes!:smiley: [/B]

Tja, ik had ook de admin database server al gehacked maar daar waren ze niet zo blij mee…

Verder is het de bedoeling dat we hardwarematig niets slopen… dus kauwgom op cd-rom spelers mag niet…

Software matig mag op de workstations alles, op de server’s mogen we alleen geen belangrijk spul mollen.

Verder hebben we ondertussen een takeover met de inetserver gedaan… lachuh de hele school zonder inet en wij met ze 3’en op 1 GBit/s.

Zou je mij ook ff kunnen vertellen hoe je novell omzeilt? Daar zitten we namelijk ook mee op school, maar ze hebben er ook nog eens NetOp School op staan wat dan dus inhoud dat ze precies kunnen zien wat je aan het doen bent, een aangezien iedereen zijn eigen login heeft hebben ze je gauw genoeg te pakken.

Ghehehe je moet wel zorgen dat die FTPservers @ sk00l allemaal nog draaien heh :slight_smile: Ongemerkt voor de systeembeheerder :wink: