Computer Te Koop waar kan ik adverteren?

vbimport

Ik heb een computer te koop staan weet iemand misschien waar je het beste kan adverteren en waar je de meeste kans maakt om de PC te verkopen??

Grz JAP

Originally posted by JAP
[B]Ik heb een computer te koop staan weet iemand misschien waar je het beste kan adverteren en waar je de meeste kans maakt om de PC te verkopen??

Grz JAP [/B]

www.2ehands.nl

www.ibazar.nl

www.ricardo.nl

of zo :wink:

telegraaf, lokale krant, tweakers?!

http://www.pi.net/aanbod

welke pc is het enzo? /me is curious :wink:

Op de vondst, http://www.vondst.nl -> dan wordt hij gratiz en op internet en in een wekelijks krantje gezet! Nouja krantje… dus vondst is best groot en bekend dus je hebt een goede kans dat je ermee slaagt (je krijgt altijd wel reacties op een artikel; heb zelf ook wel eens vaker wat te koop erin gezet)…

Ook de ViaVia is zo’n krantje! Alleen is het aanbod dan zo groot dat jouw pc’tje nie opvalt denk ik! Tuurlijk zijn er heus wel mafkezen die elke add lezen om zo maar een koopje te vinden! :wink:

Redneck hier staat het:

Multimedia PC

Amd Athlon 500 Mhz
Voodoo-Banshee 16MB
64MB SD-ram
6,4 GB Harddisk
Diskette Station 1.44
A-Open 36x CD-Rom speler
Creativ Soundblaster 128 Geluidskaart
Toetsenbord
Muis
Nec Monitor 15” geintegreerde speakers
Inc. Windows Me + Office 2000

kwanta kosta?

Zoek nog een mooi pctje voor de in planning staande BPM station (http://www.bpm-studio.nl)

Jammer dat er geen muismat bij zit, anders was het wel interessant geweest! :stuck_out_tongue:

Voor BPM studio is het niet al te ruim hoor… ik draaide BPM 3 pro op mijn Athlon 600 met 128MB en dat was niet 100% soepel moet ik zeggen… vooral als je snel met je muis bent…

hahahah
is een goeie wookie :slight_smile:

en nu nog de prijs :wink:

Originally posted by Redneck
en nu nog de prijs :wink:

dat is het hem nu just, hij weet ni hoeveel tevragen?

Ik denk zlef ongeveer tussen de 1400 a 1500 gulden lijkt me wel redijk

hmmz valt wel mee, je moet hem natuurlijk ook niet voor niets van de hand doen

Je weet nooit wat een gek ervoor geeft, dus nooit te laag beginnen.
(een eigen ervaring–> heb net 2 copytjes van de cdrom monopoly junior verkocht voor F22,5 per stuk!!! was begonnen op F15,- , dus je weet maar nooit :smiley: )

Greetz
Mess

Originally posted by Mess
[B]Je weet nooit wat een gek ervoor geeft, dus nooit te laag beginnen.
(een eigen ervaring–> heb net 2 copytjes van de cdrom monopoly junior verkocht voor F22,5 per stuk!!! was begonnen op F15,- , dus je weet maar nooit :smiley: )

Greetz
Mess [/B]

= mooi meegenomen zou’k zeggne

als je `m in de vondst plaats heb je meestal
wel succes je kunt daar ook een lekker hoge prijs
vragen en daarna onderhandelen over de prijs.

Tja te laag beginnen is nooit goed want

-dan vang je te weinig en dat wil je niet
-dan maak je je verdacht want dan denken ze dat je hem van de hand doet omdat er iets mis mee is en staan ze aan de deur te zeuren als Winblows 1x is gekresjt…

Te hoog moet ook niet want

-dan denkt iedereen dat je gek bent dan krijg je geen reacties
-dan kopen ze liever een nieuwe (waar Celeron opstaat ofzow…kutbakken :smiley: )…

Goed onderhandelen is een kunst…