Computer kapot

vbimport

ik zit nu even op een andere computer (op die van mijn vader)
omdat de mijne niks meer deed, de procecor is kapot :frowning: echt balen :mad:
dus moet ik via de computer van mijn vader alles binnen gaan halen.
dus toch even wat minder achter de computer omdat mijn vader ém ook nodig heeft. als het mee zit is hij voor het weeekend klaar, en aangezien dat het bij mij met zulk soort dingen nooooit mee zit waarschijnlijk pas naa het weekend:(

Zou soms willen dat die van mij het even zou begeven, zeker met dit weer.

Originally posted by flits
ik zit nu even op een andere computer (op die van mijn vader)
omdat de mijne niks meer deed, de procecor is kapot :frowning: echt balen :mad:
dus moet ik via de computer van mijn vader alles binnen gaan halen.
dus toch even wat minder achter de computer omdat mijn vader ém ook nodig heeft. als het mee zit is hij voor het weeekend klaar, en aangezien dat het bij mij met zulk soort dingen nooooit mee zit waarschijnlijk pas naa het weekend:(

gecondoleerd! :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

gecondoleerd! :wink: [/B]

l:)l

maarre, mijne begon ook een beetje te flippen. Een irri piep. Toen had ik um maar uit gezet en de ramen wijder open. Nu is er nix meer aan de hand :slight_smile: lucky me

das ff balen, gelukkig dat het weer meezit.
maar hoe krijg je nou een processor kapot ?
te weinig koeling ofzo ?

Mijn computer heeft gelukkig geen last van oververhittingverschijnselen. Toen ik mijn computer in elkaar schoefde had ik een extra 7 inch cooler in mijn kast gezet. Die komt nu goed van pas.

Ik zou maar oppassen als je je computer nu in een mooi computermeubel heb staan. Als dat ding in een keurig afgesloten kasje staat en niet kan ventileren dan kan hij behoorlijk warm worden met dit warme weer.

idd gecondoleerd :wink:

Originally posted by CDtje
[B]Mijn computer heeft gelukkig geen last van oververhittingverschijnselen. Toen ik mijn computer in elkaar schoefde had ik een extra 7 inch cooler in mijn kast gezet. Die komt nu goed van pas.

Ik zou maar oppassen als je je computer nu in een mooi computermeubel heb staan. Als dat ding in een keurig afgesloten kasje staat en niet kan ventileren dan kan hij behoorlijk warm worden met dit warme weer. [/B]

de mijne staat inderdaad in een afgesloten kast.
en hij is nog niet gemaakt ze hebben de processor as na he weekend.

het is zondag avond, het weer is niet veel, en mijn computer is nog steeds dood.
als het een beedtje mee zit heb ik hem morgen weer:cool:
en als het tegen zit word het een hele nieuwe omdat de garantie van de processor verlopen is

Originally posted by flits
en als het tegen zit word het een hele nieuwe omdat de garantie van de processor verlopen is

Daar heb ik het gisteren met je vader op IRC over gehad…als er geen sprake is van ondeskundig gebruik dan zal de leverancier hier toch echt garantie op moeten verlenen… (voor de uitgebreidere uitleg vraag je vader maar wat ik daar gisteren over gezegd heb :wink: )

Originally posted by Da_Taxman

Daar heb ik het gisteren met je vader op IRC over gehad…als er geen sprake is van ondeskundig gebruik dan zal de leverancier hier toch echt garantie op moeten verlenen… (voor de uitgebreidere uitleg vraag je vader maar wat ik daar gisteren over gezegd heb :wink: )

heeft mijn vader dertelt had nog onder mijn naam ingelogd ook

Flits krijgt een nieuwe processor. Leverancier vergoed hem volledig. Als het goed is dan ga ik hem morgen ophalen bij de importeur in Eindhoven. Dus dan kan Flits weer op haar eigen computer.
En als dat niet kan dan zal het wel eind van de week worden, dus maar afwachten.
Gr Tropiesvisje