Computer hangt bij het instaleren van win 98

vbimport

Ik ben bezig een oude hp vectra 233 klaar te maken voor een thuis netwerkje en heb daarom een werkende versie van win98-2 eraf gegooid omdat daar teveel rotzooi in het registry stond van een vorige gebruiker.
Vervolgens probeer ik win98-2 eropnieuw op te zetten maar:
eerst krijg ik een lagemene beschermingsfout als ik de computer wil opstarten in de setup voor de eerste sessie. (dit bleek te liggen aan de a drive, als ik de a drive loskoppel is de algemene beschermingsfout er niet meer)
maar vervolgens hangt de computer in het toevoegen programma's menu start
als je hier dan op ctrl-alt-del drukt komt de mededeling gprconv reageert niet meer
ik weet niet waar dit aan ligt.
(wat ook wel interesant is is dat in 1 van de pci sloten een kaartje zat waarop de mededeling staat: Don't remove this when there is no pci card inserted)
wie weet raad, ikzelf namelijk niet meer.
(trouwens ook met win me krijg ik hetzelfde probleem.

Heeft de Vectra een recovery CD?

Probeer windows te installeren met zo min mogelijk hardware erin en bouw de hardware daarna een voor een uit (de PCI kaarten etc)

Er zat helaas geen recovery cd bij, na veel opstarten, ctrl-alt-del en de a-drive niert aangesloten staat er nu een win 98 se op, maar of het stabiel zal zijn dat ien we wel zodra ik alle hardware die ik er al uit gesloopt had er weer in zal zetten.

zet antivirus voor het installeren in de bios ff uit anders :confused: