Computer decoraite

vbimport

wie heeft er computer decoratie of wat vinden jullie ervan’f:D

Een van de beste sites:

www.virtualhideout.net

Ave!

'K heb een duivel op m’n monitor staan, en Diablo (modelpop van ‘Large’) naast m’n boxen. Da vink al weer genoeg…

ik heb allemaal wuppies op mn monitor staan en een pluche dolfijn en een charlie chaplin poppetje :slight_smile:
ps : wuppies rulen :):slight_smile:

Mijn monitor is bezaaid met Wuppies, een foto van mijn vriendin, 2 rubber eendjes, een koeiii euh ja dat was het wel.
Op mijn kast zit een lichtgevende ster een een sticker van “powered by amd athlon thunderbird”…
ja dat is wel genoeg… :smiley:

Heb ter decoratie van m’n monitor zo’n bord gekocht met allemaal van die knopjes erop zoals je altijd ziet op de televisie!! Op al die knopjes zie je dan letters en cijfers staan; sommige hebben zelfs een heel woord of een combinatie van cijfers en letters erop! (je hebt F1, F2, F3, … , F12) :wink: (… het wordt weer wat later, dus ga slapper lullen!)

ps. heb wel een standbeeldje van Lara Croft maar die staat naast de TV! :wink:

Bij mij zitten 2 rode lampjes op de boxen, een groen lampje op het beeldscherm,2 groene lampjes op m’n modem en 1 groen lampje onder het knopje power van m’n pc kast. :smiley:

Greetz
Mess

Zon Lara Croft beeld hek ok (zon porceleinen toch) maar die staat op hoekje van buro. Voor de rest op monitor staan 2 1:24 schaalmodellen van de Mercedes-Mclaren F1 car (van die electrische dingen) genummerde edities (dus word misschien nog geld waard) :slight_smile:

ik heb zelf een koei erop staan:(:slight_smile:

Originally posted by Mess
[B]Bij mij zitten 2 rode lampjes op de boxen, een groen lampje op het beeldscherm,2 groene lampjes op m’n modem en 1 groen lampje onder het knopje power van m’n pc kast. :smiley:

Greetz
Mess [/B]

Zo zo, disco PC :slight_smile:

Ik zoek er nog 1 voor de drive-in (bpmstudio), wel leuk met al die disco lampen :slight_smile:

Ik heb alleen zo rond de kerst versiering op m’n comp. Dan zet ik de kerstlichtjes weer aan