Complete site downloaden. ? Help!

Hallo mannen (en vrouwen als die er zijn op cdfreaks),

Ik wil jullie hulp graag even inroepen.
Voor mijn neefjes wil ik graag alle files downloaden die op deze site staan.
http://logo.nino.ru/main/
Het is een super site als je in de reclame wereld zit.
Hier staan nl. zeer veel eps logo’s van merken als nike coca cola etc op.
Dit is goud voor een bedrijf dat in belettering doet.
Je kan ieder logo gemakkelijk downloaden door er op te klikken.
Maar het zijn er zoveel!
Kan dat eenvoudiger met een programmaatje?
Ik heb wel eens wat gedaan met een progje dat een complete site op HD zetten zodat je offline kon browse, maar die nam dit soort dingen niet mee.

Iemand een idee?

ik had ooit via Tucows een programma gedownload dat dit kon, maar dat begon na 30 dagen te zeuren dat ik moest gaan betalen, dus toen heb ik het maar gewist. geen idee hoe het heette, maar wellicht als je eens rondkijkt op die site dat je dan wat vindt.

Je zou eens Teleport Pro kunnen proberen, of gewoon een kijkje hier kunnen nemen voor gelijksoortige paketten. Ik ken helaas geen gratis paketten, de meesten zijn gelimiteerd op een aantal dagen gebruik, een maximaal aantal plaatjes etc etc…

Het kan trouwens wel eens goed zo zijn dat je bepaalde plaatjes NIET kunt downloaden. De server kan hiervoor beveiligd zijn. Wat je als oplossing zou kunnen proberen, is de HTTP referrer naar de website zetten waarvan je download haalt…

Vergeet 't maar… die site werkt met een heel apparte database structuur… Maar, ik kan je wel alle files leveren dit op die site staan… Heb er destijds 200 USD voor beltaald, dus een kleine vergoeding lijkt me op z’n plaats…

PM me maar… :wink:

Ik heb me er nog niet helemaal in verdiept, maar ik meen me te herinneren dat je met windows 95 en 98 een hele site kon opslaan om er offline doorheen te kunen browsen. Gewoon de gehele site offline beschikbaar maken. ALs je namelijk de gehele site download kun je hem gewoon willekeurig bekijken op je pc. Ik weet alleen niet of het bij die site wil werken.

mzzl Dunedaïn

kijk eens of het met dit tooltje lukt.

mzzl dunedaïn

www.httrack.com is het beste programma wat ik ken

Web copier van maxiumsoft is een goed programma, gebruik het zelf en bevalt goed.

Je kan het vinden op www.maxiumsoft.com