Commandos2

vbimport

AAAAAAAAAAAAARghh,ik kan het niet meer aan,dat wachten wordt me te veel,shitt,kan iemand me deze titel bezorgen???Zelf een demo ,of wat dan ook ,dan zal ik eindelijk eens weer rustig kunnen maffen…
HELLLLLLLLLLLp
grtz

Dan moet je ff Desperado’s checken…
dat hou je wel ff stil tot in de zomer

Originally posted by Darkness
Dan moet je ff Desperado’s checken…
dat hou je wel ff stil tot in de zomer

Serious Sam is ook wel een leuk spelletje waar je heel wat tijd in kwijt kunt, het is grafisch goed tot perfect en de gameplay is cool :cool:

jah,kheb ergens gelezen dat de pc-versie al bijna een jaartje klaar is,maar dat ze de ps2 en dc versie op dezelfde tijd willen uitgeven,FUCK PS2 FUCH DC,Viva pc,

Waar staat dat dan want ik wel dat ook wel lezen…

Pyro ,kan je mij dan aan desperados helpen?(of iemand andeers,maakt ni uit

Originally posted by lovendegem
koop ff de power unlimited

Wat kopen!? Beter in de winkel gratizzz lezen! :wink:

Originally posted by lovendegem
Pyro ,kan je mij dan aan desperados helpen?(of iemand andeers,maakt ni uit

Nee ik kan je er niet aan helpen maar volgens www.isonews.com is die uit dus dan moet je even iemand zoeken die alle spelen krijgt of er aan kan komen :slight_smile:

Jah ik wacht er ook al een tijd op. Maar gellukkig zijn er ook nog andere spellen.
De PU komt vanzelf op het matje (as zaterdag toch weer?) en die heb ik dan ook tig keer helemaal doorgelezen en het gedeelte van Commandos iets vaker.
Gellukkig zijn er ook nog andere spellen zodat ik me zeker niet zal vervelen en op de dag dat ik uit school kom zie ik op isonews dat commandos uit is! en dat ik dan heel blij ben enzo :slight_smile:

ok ik heb desperados kunnen bemachtigen,lijkt men kewl spel… alleen komt er om de min deze “popup” INSERT CD" ik dacht: Shit:) ,dan ben ik op zoek gegaan op gamecopyworld,en wat zie ik daar? NIETS!!! weet iemand de no-cd fix…
grtzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

moet je je lenzen ook indoen, sufferd.

Ik heb het wel gevonden, maar de server aan de andere kant, wil mij maar geen snelheid geven (0.1 kb/s ofzo :frowning: )

ah ja??? dus gij weet hem zijn,als je je nu toch zo groot voelt,stuur hem ff door,pleaseeeee I need this…
thnx