Commandos 2 <Hopeloos vast>

vbimport

Yo Gozers, ik zit alweer in level 2. jaja trainingskamp2.

Alleen moet ik nu een tank uitschakelen. 1 probleem, waar is die tank? kan iemand het me vertellen? thx.

Ik ben al in dat huisje geweest, voor radiocontact enzo. Elke mof is dood. Ik zit nu met 3 commandos en 7 allies soliders vast in een level waar een tank zou moeten zijn, die er niet is.

plz help me!

Dat probleem had ik ook, niemand kwam opdagen
Naja, heb ik de levelcode voor level1 op het internet gezocht en die ingevoerd
Is dit soms een foutje in het spel, bij een vriend van mij kwam de tank wel…opeens:confused:

Als het goed is dan staat er aan de rechterkant van je scherm naast het hoofd van het personage die je op dat moment gebruikt een nieuw icoontje (bij mij iig wel)

Als je op dat icoontje klikt dan komt de tank en een paar ventjes maar dat is niet zo’n probleem om die ventjes dood te maken en die tank maak je wel kapot met een mijn :stuck_out_tongue:

Tja…

Here are all the level codes 
for all skill levels for commandos 2. 
In order to use them goto single player, 
then pick your character id name and 
then enter them under keyed mission 
and hit enter. Thats it, enjoy. 

Stage1 - NORMAL, XHGDR : HARD, PLKUM : VERY HARD, PVTSL 

Stage2 - NORMAL, WKUC4 : HARD, JE5SH : VERY HARD, SKDJF 

Stage3 - NORMAL, YSM51 : HARD, DFY3B : VERY HARD, 3DYNG 

Stage4 - NORMAL, B7D8F : HARD, K9D3H : VERY HARD, 9BG3S 

Stage5 - NORMAL, 3GHSL : HARD, NMWQ9 : VERY HARD, KJWJK 

Stage6 - NORMAL, AZLM1 : HARD, 16G3L : VERY HARD, E2J7H 

Stage7 - NORMAL, JAHSG : HARD, WL3CZ : VERY HARD, ZX78Y 

Stage8 - NORMAL, UN63A : HARD, LPQ6T : VERY HARD, TRIB4 

Stage9 - NORMAL, VAZ2P : HARD, SRCM8 : VERY HARD, TRD78 

Stage10 - NORMAL, 9TT5W : HARD, PAEN8 : VERY HARD, 1LPQD 

offuh…

Use GONZOANDJON as your player's name. 
Then you can use any of the following cheats: Note: 
You can also active cheat mode by selecting a 
commando at any time and typing GONZOANDJON. 

[Shift][X] - Teleport 
[Ctrl][V] - Invisibility 
[Ctrl][I] - Invincibility 
[Ctrl][-] - Show Framerate 
[Ctrl][Shift][N] - Win Mission 
[Ctrl][Shift][X] - Kill All Enemies 

Of misschien de trainer (+5)?

Sorry… ik kon het niet laten! :slight_smile:

jah nu zie ik dat icoontje. Ik dacht dat dat kwam doordat ik de Allies Soldiers had verplaatst :frowning: nahja, nu heb ik me al hopeloos geërgerd in #3, die ene dat je in dat bootje begint, omdat ik dood ben gegaan, nadat ik Natasja en die hond heb gered :frowning: en natuurlijk niet ge7ed. maar dat is logisch :frowning:

Maxima zou zeggen --> Je bent een beetje dom :stuck_out_tongue:

Nu wil ik alleen dat geluidje nog op *.wav hebben maar dat is geheel offtopic

yo, weet iemand waar ik de telefoon kan vinden? In Level #3, night of the wolves of zoiets.
Daarmee kun je dan de generaal uit zijn hokkie lokken, zodat de ‘‘thief’’ zijn zakken kan rollen, voor de sleutel…

Originally posted by Totibbs
yo, weet iemand waar ik de telefoon kan vinden? In Level #3, night of the wolves of zoiets.
Daarmee kun je dan de generaal uit zijn hokkie lokken, zodat de ‘‘thief’’ zijn zakken kan rollen, voor de sleutel…

Voor de sleutel hoef je hem nog niet te bellen maar eerst die slaappillen in de wijn doen en dan wachten totdat ze dat gedrongken hebben.

Vervolgens was de telefoon eerste deur rechts voorbij de hek zeg maar achter het gebouw waar je je contactpersoon had gevonden.

Originally posted by psyduck
[B]

Voor de sleutel hoef je hem nog niet te bellen maar eerst die slaappillen in de wijn doen en dan wachten totdat ze dat gedrongken hebben.

Vervolgens was de telefoon eerste deur rechts voorbij de hek zeg maar achter het gebouw waar je je contactpersoon had gevonden. [/B]

bedankt iig, ik heb gewoon mijn hondje gebruikt. De thief kon kruipend net die deur in. Vervolgens het hondje naar rechts-achter laten lopen, laten blaffen. Iedereen stond op en keek naar die hond. Vervolgens heb ik met de thief die nazi-met-het-witte-overhemd, neergeslagen en zijn zakken gerold. Toen gauw naar buiten ff het hoekje om, tussen het gebouwdje en de muur. Toen hij wakker werd, was er een beetje paniek, maar geen alarm ofzo :slight_smile: nix slaappillen of telefoon. Gewoon neerslaan die gozer :cool:

Nu nog ff naar de radio, en klaar is het level :slight_smile: best eenvoudig spelletje :stuck_out_tongue:

voor een eenvoudig spelletje heb je toch ferm veel hulp nodig:p :stuck_out_tongue:

Originally posted by RaSta
voor een eenvoudig spelletje heb je toch ferm veel hulp nodig:p :stuck_out_tongue:

het is pas eenvoudig als je weet hoe het moet :wink:

Maar ik heb ook een ander probleempje, dat verde nix met de moeilijkheids graad van het spel te maken heeft, maar dat is:

Comm2 kickt me zomaar naar windows, vlak na het spannendste stuk van een opdracht. Bijv. na een kill. Dat is toch niet normaal?
Soms kan ik wel lang doorspelen (30min) en andere keren kickt ie me al na 5 min. Ik hoef niet te rebooten ofzo, ik kan gewoon weer wat anders doen, of comm2 starten. Is dit een beveiliging ofzo? Ik draai gewoon win98. Ik heb wel de cd’s op mijn hdd staan. Maar bij andere games is dat geen probleem.

Originally posted by Totibbs
[B]

het is pas eenvoudig als je weet hoe het moet :wink:

Maar ik heb ook een ander probleempje, dat verde nix met de moeilijkheids graad van het spel te maken heeft, maar dat is:

Comm2 kickt me zomaar naar windows, vlak na het spannendste stuk van een opdracht. Bijv. na een kill. Dat is toch niet normaal?
Soms kan ik wel lang doorspelen (30min) en andere keren kickt ie me al na 5 min. Ik hoef niet te rebooten ofzo, ik kan gewoon weer wat anders doen, of comm2 starten. Is dit een beveiliging ofzo? Ik draai gewoon win98. Ik heb wel de cd’s op mijn hdd staan. Maar bij andere games is dat geen probleem.
[/B]

met een full install heb je de cd’s geeneens meer nodig

Ik heb de iso’tjes van alle 3 de cd’s ge’d/l’t en toen een full install gedaan en het draait perfect zonder probs onder WinXP.

Maar nog ff een vraagje ik zit in het level (5 of 6 of 7) op dat tropische eiland en nou moet ik een of ander gouden aapje meenemen.

Dat ding kan je niet in je rugzak doen en alleen de “green beret” kan het beeldje dragen. Alleen wat moet ik er dan mee doen, naar het vliegtuig brengen of zo?

Originally posted by Sorcerer
[B]Ik heb de iso’tjes van alle 3 de cd’s ge’d/l’t en toen een full install gedaan en het draait perfect zonder probs onder WinXP.

Maar nog ff een vraagje ik zit in het level (5 of 6 of 7) op dat tropische eiland en nou moet ik een of ander gouden aapje meenemen.

Dat ding kan je niet in je rugzak doen en alleen de “green beret” kan het beeldje dragen. Alleen wat moet ik er dan mee doen, naar het vliegtuig brengen of zo? [/B]

Je kunt de muur daar opblazen en dan kan hij dor de gat in de muur naar de vliegtuig lopen.

Ok, muur had ik al opgeblazen maar ik wist niet waar die aap heen moest!