Com21 vs Motorola SURFboard SB5100-E

vbimport

Hai,

Ik heb een Kabel breedband aansluiting :confused: Jah ik weet het maar toen ik het aanschafte was dat beter dan MX stream oa :bigsmile: De overstap naar ADSL moet nog ff wachten helaas. Maar ik heb dus van Essent destijds een Com21 kabelmodem gekregen. Nu heb ik tot mijn beschikking een Motorola SURFboard SB5100E en nu wilde ik weten of er een kwaliteitsverschil tussen deze twee zit of iets dergelijks. Of meer mogelijkheden? Ik heb ook een E-Tech router waar de modem op aangesloten is uiteraard. Maar dat laatste ff ter info. alvast bedankt voor gegeven reacties.

mzzl Dunedaïn

Nee niet echt.

Wij zijn ook van Com21 naar Motorola gegaan. Ze hebben alleen de snelheid verhoogd en zijn van pptp naar L2tp gegaan. Thats it (Ik heb hier Wanadoo)

Ik had eerst ook een Com21 modem en ben nu ook overgegaan om Motorola. Alhoewel ik destijds veel slechte verhalen over de Motorola modems hoorde, ben ik er wel erg tevreden mee. Mijn Com21 modem had nogal wat problemen met het halen van de maximale uploadsnelheid. Met het Motorola modem is dit echter geen probleem en trek ik de lijn mooi leeg!