Colin Mcrae van twilight

vbimport

Heeft iemand het spel van de twilight-cd al aan de praat gekregen ik namelijk niet. Ik heb eerst gewoon instal gedaan dan krijg je error code 13. Dan doe ik de setup van colin en dan doet hij unharc opstarten en pakt hij van alles uit. Start het spel op en ik start bv arcade op en dan zegt ie waar is de cdrom. :mad: Iemand een oplossing?

mail me eens :
geertvdb@hotmail.com

Waarom je kan me toch gewoon nu antwoorden. Is dat zo moeilijk dan.

ik heb dit probleem al 3 keer op het forum gelezen
ik denk dat het gewoon niet werkt maat
je kan fff gaan kijken op de twilight site voor een fix te downloaden of de volgende release van Twilight zal dan wel een fix patch of een werkende versie opstaan:)

kwou je de full version aanbieden maar ja…

Sorry dat ik er over door blijf zeuren, maar het lijkt me een superspel en CDTJE :mad: had een keer zo’n mail gestuurd via zijn mailinglist waarin de oplossing stond alleen hij antwoord mijn mail niet.

Er is 1 bestand beschadigd in de rar. Uiteraard is dit het grootste bestand, zo’n .UHA(of LHA ik heb ff de cd niet bij me) bestand van 116 Mb. Als iemand weet hoe je zo’n archive kan fixen hou ik me aanbevolen. Een andere oplossing is als het mogelijk zou zijn om met bijv. winace of zo in dat .UHA bestand te duiken en er de niet-beschadigde zaken uit te halen. Je houdt dan (denk ik) 1 of misschien een paar bestandjes over die niet kloppen. Die zijn dan vervolgens vast wel via het net te verkrijgen…
Een patch zal wel niet mogelijk zijn op TL omdat het zo’n groot bestand is. Je zou ook eens via http://warez.com kunnen zoeken of je de game niet kan downloaden (als je kabel hebt tenminste of je moet graag de kpn willen sponseren…).

Helaas heb ik isdn anders had ik dit allang gedaan, maar ik zal wel eens proberen het zo uit te pakken als je zei misschien dat het wonderen doet.

als je het spel installeert van de cd dan geeft ie inderdaad een foutmelding, maar als je het installeert vanaf de dvd gaat alles normaal MAAR zodra je je instellingen gedaan hebt in het spel en wilt gaan racen zegt ie “insert collin mcrae cdrom”???

kheb alle no-cd cracks geprobeert van gamecopyworld maar hij vraagt nog altijd achter de cdrom, ik hoop dat de Tl-crew met een oplossing komt.

Originally posted by snowie
[B]als je het spel installeert van de cd dan geeft ie inderdaad een foutmelding, maar als je het installeert vanaf de dvd gaat alles normaal MAAR zodra je je instellingen gedaan hebt in het spel en wilt gaan racen zegt ie “insert collin mcrae cdrom”???

kheb alle no-cd cracks geprobeert van gamecopyworld maar hij vraagt nog altijd achter de cdrom, ik hoop dat de Tl-crew met een oplossing komt. [/B]

Je moet ff op zoek gaan naar Unsafedisc 2.0 van R!sC.
Ik heb daar een tijdje terug al een stukje over gepost op de cdfreaks site. Je kunt dan de safedisc beveiliging van de cmr2.exe afhalen volgens mij. Het programma werkt in ieder geval bij Red Alert 2 en Alice. Ik heb begrepen dat bij de nieuwste spellen Safedisc 2.0 is aangepast zodat Unsafedisc niet meer zou werken(?) maar dat geldt volgens mij nog niet voor Colin McRae…

Voor wie het interesseert:
Ik wil morgen eens kijken of ik een patch kan fabriceren voor colin mcrae 2 van de Twilight 2CD versie.
Ik kan niks garanderen maar ik kom er in ieder geval nog op terug…
Laat maar weten hier of ik daar iets zinvols mee doe en of er behoefte aan is…

Het is eindelijk gelukt om colin Mcrae te spelen van de tl dvd.
Bij de instructies stond er dat je music op off en geen high resolution mag gebruiken.
Nadat ik dat verandert had bij het optie scherm werkte het spel perfect.

P.S. Great game

Oja, ik heb het bestand track.uha van de tl cd versie gekontroleerd met zipmagic en die zegt dat er een onherstelbare fout inzit, dus je mag zoveel patches maken als je wil het zal niet lukken (no offince The_Baldyman)

Voor Snowie:

Zou je me de exacte grootte van het tracks.uha bestand willen doorgeven?
Als het op de dvd iets groter is dan op de cd is het mischien binair aan te passen door een knip te maken in de dvd versie en dat stuk dan aan de 2cd te plakken…
Dat bedoelde ik met een patch.

Misschien werkt dat wel, want safedisc enzo. werkte niet. Ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden.

Op tl dvd:

track.Uha = 116.162.093

khoop dat dit helpt?

Thnx Snowie, ik heb trouwens nu de dvd-versie van het bestand binnen gekregen. Op het eerste gezicht lijkt het (ALS het me überhaupt lukt…) een aardig grote knip te worden. Ik ga vanavond toch een poging wagen.
To be continued…

pfff, ben ik blij dat ik de gewone cd ervan heb.
FF de crack eroverheen en hopakee, spelen maar :wink:

GrtZ mrDJ

PSX-HOME

Originally posted by mrDJ
pfff, ben ik blij dat ik de gewone cd ervan heb.
FF de crack eroverheen en hopakee, spelen maar :wink:

Wat crack?! Ik heb em met m’n Plex gewoon gefikt en hij draait als een tierelier… in me normale CDrom! Want in me Plex doet ie het nie! (Leest te goed ofzo! :smiley: )