Colin mcrae 2.0 van twilight

vbimport

Hij zegt bij installatie error code 13. Hij installeert hem wel maar hij doet het niet. Cdtje wist het antwoord, want dat zei hij een x op zijn mailinglist. De mail waarin het antwoord stond heb ik stom weg weggegooid. Weet iemand een oplossing, want cdtje reageert ook niet op mijn mail.

Mazzel

Dat vind het stomste van de twilight cd’s die error code 13.
Daarom heb ik lang de Tazmania’s cd’s gevolgt.
(http://www.warezcds.nu/).
Nu ben ik weer met tazmania’s gestopt en ben verder gegaan met de twilights. Ik heb ze van 35 t/m 56.

Ik DENK dat ik weet wat die fout wil zeggen.
Vroeger kreeg ik de twilight’s (copy’s) van ene kameraad 1 en daar stonden veel van die fouten op (heeft ene plextor writer).
Nu krijg ik ze van ene andere kameraad 2 (ook copy’s) en die heeft ene 2x HP witer. En sinds ik ze van die krijg (is vanaf TL 44) heb ik deze fout niet meer gehad.

Als ik van die TL’s (van kameraad 1) ene copie wil maken (met clonecd) dan geeft die read errors (niet veel).
Als ik van kameraad 2 zijn copy’s ene copie maak dan heb ik dat niet.

Mijn conclusie is read errors bij TL’s lever ERROR 13 !!
Wie weet was de bron cd waarvan kameraad 1 ene copy van maakte niet zuiver. Want hoe komt die anders aan read errors.

Hopelijk ben je hier wijzer van geworden.

Colin op de dvd doet het wel,ligt niet aan het copieeren
gewoon een fout in de rar file hij begint met uitpakken van de cd met 500 files maar hij vergeet de eerste 107 files dat doet hij bij de dvd uitvoering wel.
elvis

Het was een fout van de twilight-crew zelf zei cdtje. Ook wist hij de oplossing, daarom hoop ik dat hij eindelijk is een x reageert of weet iemand anders nog een oplossing.