Codes voor dv-in maken

vbimport

Ben op zoek naar wat codes voor DV-in te maken op sharp camera’s, bijvoorbeeld de vl-sd20, vl-pd3, vl-pd5, vl-pd6.
Hier is een speciale service ab voor nodig, die heb ik… maar ik weet dus niet de adressen en waardes om de DV-in aan te zetten.
Iemand die me op weg kan helpen?

PS: Het is legaal om DV-in te maken op een camera welke dat niet standaard heeft volgens de fabrieksspecificaties.
De importeur en vele winkels doen dit zelfde ook en vragen er grof geld voor, dat heb ik er dus niet voor over.

Hmmz hier is laatst een topic over geweest (waar ik niet meer van weet hoe het heette) dat ik geloof ik zelf heb gestart :).
Dat ging dan wel over een Sony maargoed… in dat topic stond een verwijzing naar een site over het unlocken van de DVin… misschien dat het van Sharp daar ook staat…

Ik denk dat als je zoekt op de term 110E dat je dit topic wel vind… maar die moeite moet je zelf ff doen ;).

Verder kun je C@rlo wel eens contacteren die kan je vast helpen…

ps ik move hem ff naar General questions :slight_smile:

Bedankt voor de reply.
Het gekke is dat ik zat info over Sony, JVC en Panasonic kan vinden op internet maar over Sharp kan ik niets op internet vinden.
Heb het even aan C@rlo gevraagd, hoop dat hij me verder kan helpen.

Originally posted by x-ceed
Het gekke is dat ik zat info over Sony, JVC en Panasonic kan vinden op internet maar over Sharp kan ik niets op internet vinden.

Kijk ff op www.dv-in.nl. Hier staat sharp ook op.

Ja die site ken ik al, heb ik al eens goed rondgezocht… maar helaas staat ook daar niet wat ik zoek.
Volgens mij is dit een goedbewaard geheim ofzo?
:confused:

Originally posted by x-ceed
PS: Het is legaal om DV-in te maken op een camera welke dat niet standaard heeft volgens de fabrieksspecificaties.
De importeur en vele winkels doen dit zelfde ook en vragen er grof geld voor, dat heb ik er dus niet voor over.

Bij sommige camera’s vervalt de garantie. Maar Sharp daarintegen behoud de garantie als je het door Sharp zelf laat doen. Tevens zijn er winkels die het voor ongeveer fl150,- tot fl200,- voor je kunnen doen. En je behoud dan je garantie! :slight_smile:

Ik heb de VL-PD6s dv-in laten maken. Er zijn nog geen widgets op de markt waarmee je het zelf kunt doen bij een Sharp camera. (wel inderdaad voor sony en panasonic).
Voordeel is wel als je het laat doen, dat je de garantie op de camera blijft behouden…