Code Red

vbimport

yo ik zag zo juist op de doorlopende herh. op ned2 dat Code Red bestaat. Windows2000 en WindowsNT gebruikers hebben dan nu de ultime kans om eindelijk af te rekenen met het witte huis. gewenst of niet.

Wat denken jullie, moeten we dit serieus nemen, of die amerikanen laten stikken in hun eigen mest, en expres windows 2000 of NT installen en die patch van microsoft niet downen.

geef je reactie!

of we het serieus moeten nemen weet ik niet maar we kunnen er beter wel rekening mee houden. stel je voor dat iemand een virus schrijft met de zelfde eigenschappen als die worm dan zouden dus duizenden zo geen miljoenen computers besmet raken zonder dat we het weten. lijkt me toch een vrij angstige gedachte.

CODE RED ???
Was da?
Heb ik iets gemist?

Originally posted by C@rlo
CODE RED ???
Was da?
Heb ik iets gemist?

Euh jah ik ben er ook ff tussenuit geweest dus update me please ff :slight_smile:

ik vind dat amerika dit zelf maar moet oplossen, wat boeit het mij nou dat de amerikaanse staat sites teveel internet verkeer krijgen zodat ze offline gaan ? vind het wel een strakke actie eigenlijk. ik heb win2000 en ik ga mooi geen patch van M$ downen.

kijk hier ff als je wat meer wil weten over code red:
http://www.planet.nl/pmm/0,1674,101_1499_149762,00.html

CODE RED ???
Was da?
Heb ik iets gemist?

zoals ik al zei, kijk op de doorlopende herh. op ned2. zie je het 8uur journaal en ‘het journaal’’. Waarschijnlijk stond het ook in de krant, maar de hond had um eerder dan ik vandaag…

of surf naar eender welke site waar een beetje info op staat en BAM “Code red”, "opgepast gevaarlijk virus bla bla bla bla blaaa

Zou 1 augustus weer toe gaan slaan, maar het blijft tot op heden over de hele wereld rustig.

http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.virus.red.code.witte.html

[B]Zou 1 augustus weer toe gaan slaan, maar het blijft tot op heden over de hele wereld rustig.

http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.virus.red.code.witte.html [/B]

sja en dan te bedenken dat ze in US of A 3 miljard hebben uitgegeven om dat wormpie tegen te gaan…beetje jammer/zonde van het geld zou ik zo zeggen…:rolleyes:

zonde van het hout dat briefpapier wordt. shit man, daar smijten ze met miljoenen. Volgens mij heeft elk bedrijf zijn eigen geldsmederij zodat het in weze geen cent kost.

tsja probleem voor amerika nou ja denk ook wel voor je zelf had hem zelf ook kwam ik achter maar goed als hij zich zelf versprijd gebruikt hij bij mij uitgaande mbs en tsja heb data limit van 300 mb :frowning: en tsja dat gaat dan wel aardig hoor

Het is alleen als je IIS heb draaien en daar je webhosting op hebt staan. De patch was al lang te downen bij Mickeysoft. De meeste providers hebben dit al gedaan. Als je een webhosting bedrijfje hebt let je altijd op welke patches je moet downen. Dus als administrator zijnde ben je al op je hoede. Er komen elke week weer patches uit om de boel nog beter te beveiligen tegen de bugs. :wink:

Originally posted by King Dingeling
Het is alleen als je IIS heb draaien en daar je webhosting op hebt staan. De patch was al lang te downen bij Mickeysoft. De meeste providers hebben dit al gedaan. Als je een webhosting bedrijfje hebt let je altijd op welke patches je moet downen. Dus als administrator zijnde ben je al op je hoede. Er komen elke week weer patches uit om de boel nog beter te beveiligen tegen de bugs. :wink:

yup check iedere week is der wel weer nieuwe download bij microsoft te halen…is eigenlijk nie echt kewl…je blijft bezig!!:mad: