Code red : over fxi en andere kleuters

vbimport

Regelmatige bezoekers van het forum kunnen mogelijk gemerkt hebben dat we vanavond (14 juni) wat probleempjes hadden met FXI.

Het verhaal: FXI is het nieuwste lid uit de stal 'sperminator, tntneo, hacker, etc...'
Deze groep vind het leuk om asap de 'member' status te bereiken en/of om gewoon bullshit te posten en andere members te irriteren.

FXI had bereikt door zoveel onzin topics, bullshit postings om in 2 dagen de 'member' status te bereiken (waarschijnlijk wel een nieuw record overigens)... Ik snap niet waarom sommige mensen zoveel waarde hechten aan deze status.... UITEINDELIJK WORD JE HET TOCH WEL (Na 100 postings... nuttige graag).
Na een babbeltje met RNG over hoe dit gedrag aan te pakken hadden we besloten dat z'n nick maar gemoved moest worden naar /dev/null en een 403 op z'n email (nick verwijderd en email gebanned voor de leken ).

Maar goed... deze maatregel vond FXI blijkbaar niet zo terecht en daarom heeft ie maar heel de avond het forum lopen te verzieken en MOI belachelijk te maken. Ondertussen hebben we (de admins en onze nieuw mod Redneck <-- he 0wnz) de boel een beetje gecleared. Maar ik heb nog een topic overgelaten waar je kunt zien hoe hij over mij denkt: [ hmm...hier stond een url alleen domi heeft per ongeluk die topic verwijderd ] [img]http://www.cdfreaks.com/ubb/ubb/smile.gif[/img]

Of zijn mening terecht is of niet laat ik over aan jullie. Wij - de admins - hebben het al moeilijk genoeg om iedereen tevreden te stellen en dat lukt dus ook niet altijd.
Maar als iemand het te bont maakt word ie gebanned; zonder pardon!

Dit forum moet een plaats zijn waar je lekker kunt lullen over serieuze al dan niet minder serieuze onderwerpen en dat willen we proberen zo te houden.

Bedankt voor uw tijd en geniet van uw verblijf op het CD Freaks forum

Grtz,
TheDuke & de rest van de forum cr3w

[This message has been edited by TheDuke (edited 14 June 2000).]

groot gelijk cleanen.
greetz.

Nice going!!! Die FXI begon me aardig te irriteren!!

Maareuh wat ik ff wilde vragen: loopt UBB op linux?? Ik weet eigenlijk helemaal nix van UBB af maar zou er toch graag wat meer van weten! Waar kan ik info krijgen???

Greeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

He heren klasse . Goed gedaan deze meester uit rotterdam had jullie graag een 10+ doen toe komen dus bij deze.

gr
carve

Keep up the good work!

Al word ik member binnen 20 jaar , het geeft me niks , als ik maar kan helpen en geholpen worden . Ik vind het zielig dat sommige mensen (lullen) zich bezig houden om zo de boel voor anderen te verzieken . Ziezo mijn bescheiden mening over deze zaak en hoop nog veel te leren hier van CD FREAKS want is toch wat telt he !!!

@ The Art of Noise Best UK Band Ever @

Ik heb bovenstaande topic met een plaatje over Duke verwijderd, zulke sneue postings horen niet thuis op dit forum. Ik vind het ook jammer dat er nog steeds mensen zijn die op hun postings reagere

Reageer niet op hun postings, laat ze lekker links liggen, dan is de lol er snel af.

Nog een waarschuwing voor de heren, jullie IP’s worden gelogd, en aangezien we jullie proxy hebben gebanned, zul je met je echte IP moeten posten, gaan jullie zo door, dan gaan we jullie IP’s vrijgeven, en daar kunnen leuke dingen mee gedaan worden, en ik denk dat er genoeg mensen staan te trappelen omdat te doen…

ja goed zo…
die FXI was echt mega iri…
en cdfreaks blijft gewoon rulen…

Waarschijnlijk gewoon personen die wat aandacht willen hebben. Mij zal je geen onzin zien posten, probeer mensen te helpen. En moet zeggen ben al heel wat dingen te weten gekomen via cdr freaks …ga zo door en probeer die onzin topics zo snel mogelijk te bannen…succes…

U-niq

Sluit me volledig aan bij hetgeen hierboven is geschreven.

FXI en al die andere namen die hij aannam was een zielig mannetje (IS nog steeds trouwens) die vanaf het begin geen goeds in de zin heeft gehad.

Latenw e hopen dat dit soort mensen zich in het vervolg inhoudt en zijn (of haar) ongenoegen of gebrek aan aandacht ergens anders op botviert en het op die manier voor vele anderen verpsten.

En ja, negeren is het verstandigste, maar zijn site (zijn forum met name) flooden is leuker :wink:

Da_Taxman

Gebeurt altijd als ik er eens niet ben, jammer…gelijk maar een nieuwe mod aannemen… tjong…

nou ja …kan dan wel het onzin forum zijn, maar er is een grens.!

krijg ik lekker meer plek om over vissen te kletsen

Ik vind het een goede zaak dat jullie dat soort lui die niet van ophouden weten eruit flikkeren…

Madmax

Je bedoelt toch zeker Portje?

Portje(*) moet blijven!

Portje houdt van gezelligheid, maar is (in mijn ogen dan) niet irritant!

Portje(*) ROELS!

Da_Taxman

Grapje, ik kon het niet laten omdat jouw posting onder die van Portje stond.

De texten worden al vager … en uiteindelijk weet niemand meer waar het over ging.

Beginnen niet al die oorlogen zo ?

Maareh Duke heeft gelijk al zou ik er niet eens zoveel over willen schrijven.

Greetz Appie

Ik vind dat The Duke gewoon naar behooren heeft gehandeld. Want je moet toch regels stellen. En als gebruiker van dit board moet je je aan de regels houden. En als ze dat niet doen. Dan zonder pardon eraf gegooid. Want het is hier serieuze bedoeling. Ik vind het heus niet erg dat er nog mensen zijn zoals Portje*, want hun houden het nog een beetje gezellig ook. En de andere natuurlijk ook. Ik ben over iedereen gewoon goed te spreken hierzo. Want we zijn er eigenlijk hier om elkaar met probleempje op weg te helpen. En dat vind ik een goed streven.

Greetings

Furbycd

helemaal mee eens!

Zoals ik al zij, het zijn waarschijnlijk mensen die in het echte leven zo miserabel als iets zijn, geen vrienden hebben , overal genegeerd worden, jah je weet wel zielepootjes en omdat ze het niet kunne verdrage dat wij dat niet zijn en wij vrienden hebben komen ze maar ff hier dom doen om anderen hun leven ook slecht te maken, daarenboven lijkt hij te lijden aan dubbel (of 5dubbele) persoonlijkheid met al ze domme namen

IP dingie is leuk iedereen die hen irri vond wilt dolgraag dat IP dus das idd een reden om je te gedragen omdat je pc anders wel ff raar zou kunnen doen

Adverteren zoals zij deden van hun site massaal kan ook slecht aflopen als er zich een forum bevindt op die desbetreffende site zoals je kon merken sommigen (BtB,Tax )

zow zover mijn gedacht

[damn zo serieuse tekst]

en ff voor Dee-ehn: UBB is een CGI script elke webhost die Perl heeft staan en cgi script kan draaie kan UBB draaien, of die host nu UNIX, NT, Linux, SunOs of andere is het loopt er allemaal op