Code kraken

hi ik heb een gsm gevonden een t-mobile vairy touch
maar waneer ik me pin code in voer komt er op np code weet iemand hoe je dat moet kraken

[QUOTE=slavabadboy;2450646]hi ik heb een gsm gevonden een t-mobile vairy touch
maar waneer ik me pin code in voer komt er op np code weet iemand hoe je dat moet kraken[/QUOTE]

Gevonden? En jij denkt nu niet dat er iemand is die dat ding kwijt is en daar zeer naarstig naar op zoek is??? Je kan beter kijken of je de rechtmatige eigenaar op kan sporen en die persoon blij maken met zijn telefoon. Die pincode zit er waarschijnlijk niet voor niets op lijkt me. Dus ik zou zeggen ga er mee naar de instanties die proberen te zorgen dat hij terugkomt bij de eigenaar. Maar dat is mijn mening uiteraard.

grtz Dúnedain

ps denk niet dat je hier verdere info zal krijgen. Want wat je doet is in feite illegaal omdat het niet jouw eigen telefoon betreft, en hacken en kraken mag ook niet :wink: daar dat in strijd is met de regels van de maker van de telefoon…

[QUOTE = Dúnedain; 2451097] GEVONDEN? Nl Jij denkt nu niet DAT ER Iemand zal sterven DAT ding kwijt is en daar Zeer naarstig to op Zoek is ??? Je Kan Beter Kijken van JE de rechtmatige Eigenaar op Kan Sporen en sterven Persoon Blij Maken voldaan zijn Telefoon. Die pincode zit eh waarschijnlijk niet VOOR er wat voor doen op lijkt me. DUS IK Zou zeggen ga ER Mee Naar de instanties sterven Proberen te Zorgen DAT HIJ terugkomt bij de Eigenaar. Mare DAT is Mijn Mening uiteraard. grtz Dúnedain ps Denk niet DAT JE hier verdere info zAL krijgen. Wat wil JE Doet is in feite illegaal omdat Het niet Jouw Eigen Telefoon betreft, daar dat 'in Strijd is voldaan de regels van de maker van de Telefoon …[/ QUOTE]

[QUOTE = PetraVLieshout; 2580896] [QUOTE = Dúnedain; 2451097] GEVONDEN? Nl Jij denkt nu niet DAT ER Iemand zAL sterven DAT ding kwijt is en daar naarstig naar op Zeer Zoek is ??? Je Kan Beter Kijken van JE de rechtmatige Eigenaar op Kan Sporen en sterven Persoon Blij Maken Voldaan zijn Telefoon. Die pincode zit eh waarschijnlijk niet VOOR ER VOOR Wat DOEN op lijkt me. DUS IK Zou zeggen ga ER Mee Naar de instanties sterven Proberen te Zorgen DAT HIJ terugkomt bij de Eigenaar. Mare DAT is Mijn Mening uiteraard. grtz Dúnedain ps Denk niet DAT JE hier verdere info zAL krijgen. Wat Wil JE Doet is in feite illegaal omdat Het niet Jouw Eigen Telefoon betreft, daar DAT 'in Strijd is Voldaan de regels van de maker van de Telefoon …[/ QUOTE] [/ QUOTE]
Dit is een goed antwoord. Ik heb vandaag ook een telefoon gevonden en in plaats van te proberen de code te kraken heb ik hem aangemeld bij de gevonden voorwerpensite van de politie en gemeente. Er staan gevoelige dingen op voor de eigenaar en als ik de mijne kwijt zou zijn, ben ik ook blij als iemand hem terug bezorgt. Zowel mijn partner als ik zijn al de hele dag mogelijkheden aan het zoeken om hem bij de eigenaar terug te krijgen. Dat zou jij ook moeten doen.

Sorry, wist nog niet hoe het werkt, heeft 2 keer het vorige overgenomen.
Was niet de bedoeling. Ik heb ook een telefoon gevonden maar in tegenstelling om het te kraken zijn we al de hele dag aan het zoeken naar de eigenaar. (Briefje hangen op vindplaats) Melden op site van politie en gemeente, via internet en via de provider. Code kraken doe je alleen als je van plan bent hem niet terug te geven. Als het de jouwe is die kwijt is, wil je hem toch ook terug???

Op zich nobel,maar ik denk niet dat de topic starter er al drie jaar mee bezig is. :slight_smile:

Toch typisch, als de provider het niet weet (serienummer staat op de sim kaart), dan is het een prepay en kan het apparaat van iedereen zijn.

ff off topic,

@Mr Belvedere…

Waar heb jij nou geen verstand van? lol

grtz Dúnedain

[QUOTE=Dunedain;2581248]ff off topic,

@Mr Belvedere…

Waar heb jij nou geen verstand van? lol

grtz Dúnedain[/QUOTE]
Eeuuhhh… gedachtengangen van vrouwen … kleding … opera’s … gravitatievelden… unix… en nog wel veeel meer :slight_smile: