Clonecd

vbimport

Wie is er zo slim en kan mij helpen.
Ik heb een plextor PX-R412c en de nieuwste firmware 1.07 drivers in mijn systeem, maar als ik Clonecd opstart dan slaat de hele boel vast en krijg ik de fout melding.
(access violation at address 004988cf in module 'clonecdt.dat' read of address 00776d84)wie kan mij verder helpen om cdcloon aan de praat te krijgen vast bedankt
Joop

Hee enzow,

Aan je fikmachine zal het niet liggen, want ik heb EXCACT dezelfde, en het is de allerbeste brander die er is voor CloneCD…

Aan je firmware zal het ook niet liggen, want ik heb excact dezelfde als jij geinstalleerd… (1.07 is nodig voor clonecd)

Ik denk dat je gewoon ff je windows opnieuw moet installeren, en dat het complete systeem een beetje onstabiel geworden is… (what else is new?)

Welke versie van CloneCD gebruik je? zou wel handig zijn om de nieuwste te gebruiken (boeit niet, maar het is beter)

Heb je niet toevallig die CloneCD.dat gedelete? je moet in ieder geval “keycheck.exe” deleten uit je Clonecd dir, misschien doet ie het dan weer wel…

L8rz enzow!

Nou daar heb ik tenminste wat aan, ik ga eerst key.exe deleten en als dat niet lukt ga ik Windows er opnieuw opzetten.
Als dit dan nog niet lukt kom ik terug om naar je volgende tip te luisteren.
vast bedankt

Gr Joop

Nou ik heb de keymaker.exe weg gehaald maar dat leverde niets op, ook heb ik Windows er op nieuw overheen gezet,dus niet alles er op nieuw op maar gewoon er overheen en dat leverde ook niets op. Nu kan ik wel mijn harde schijf gaan formateren maar dan ben ik wel een dag kwijt om alles er weer opnieuw op te zetten.
Misschien is er nog een andere optie.

probeer ns een oudere versie van CloneCD te installeren (versie 2.0.3.2 bijv.) misschien werkt het dan? Het kan oooook nog zijn dat je je brander geneukt hebt toen je die firmware-upgrade deed, doen andere progjes het nog wel met je brander?

mail me ff op calimo@hotmail.com, dan stuur ik clonecd 2.0.3.2 ff op, oke? oke

L8rz!

heb ook rare fenomenen gehad,bij mij lag het aan een conflict met de scsi controller.dit was echter niet te merken geen conflict boodschappen in system.probleem opgelost door het plaatsen van nieuwe scsi controller.misschien kan dit bij jou ook van toepassing zijn ??

de harddisk formatteren en alles er weer opzetten ???
Ruff-Next_Gangsta heeft een spook voor je !!

ja Guus Antigoon, hik

“Met dezelfde brander/incluis 1.07 firmware fik ik nog steeds met versie 1.0.0.8…; als je 'm wilt hebben en niet kunt vinden wil ik 'm wel mailen, maar zou er geen andere oorzaak zijn …???”

of kijk ff op www.burnarchive.de

hier vind je alle clonecd verzies OOIT gemaakt

MzzL!
Recording Underground