CloneCD probleem

vbimport

Ik gebruik een HP 9300+ IDE. Als ik met CloneCD een CD willen maken crasht mijn computer :frowning: . Het laatste logboekidem dat verschijnt is BURNPROEF/JUSTLINK:NO. Ik gebruik de nieuwste versie en mijn burner wordt ondersteunt. Wat moet ik doen ? :confused:

Originally posted by m-pox
BURNPROEF/JUSTLINK:NO

Bedoel je burnproef of burnproof ?

Originally posted by jojk
[B]

Bedoel je burnproef of burnproof ? [/B]

Tjonge jonge
Wat maakt het uit !! Je begrijpt 'm toch :frowning:

Originally posted by m-pox
Ik gebruik een HP 9300+ IDE. Als ik met CloneCD een CD willen maken crasht mijn computer :frowning: . Het laatste logboekidem dat verschijnt is BURNPROEF/JUSTLINK:NO. Ik gebruik de nieuwste versie en mijn burner wordt ondersteunt. Wat moet ik doen ? :confused:

Ten 1e: wij hebben ook een clonecd forum en die kan je hier vinden! Dus voortaan svp vragen over CCD daar posten! :wink:
Deze topic zal dus waarschijnlijk wel ge-moved worden!

Maar eh… kijk eerst een na of DMA aanstaat voor zowel reader als burner. En zitten de lezer en brander op dezelfde IDE kabel; zo ja, veranderen! Beide op een eigen kabel! Dat zijn 2 dingen die ik zowieso in zou stellen als ik jou was! (Is beter!)
Installeer CCD eens opnieuw en tjek of je de nwste firmware erop hebt staan!

We horen het wel! :wink:

En zitten de lezer en brander op dezelfde IDE kabel; zo ja, veranderen!

Nou, velen zeggen daar problemen mee te ondervinden, maar dat maakt niet echt zoveel uit man, ik heb ze hier ook allebei op de zelfde ide controller hangen

Originally posted by Mattel007
[B]

Nou, velen zeggen daar problemen mee te ondervinden, maar dat maakt niet echt zoveel uit man, ik heb ze hier ook allebei op de zelfde ide controller hangen [/B]

Maar het zal zeker geen nadelen opleveren, eerder voordelen.

dwalen af van de originele vraag maar dat van die ide controller kan ik moeilijk geloven. Wat dan met de ata’s? hd van ata 66 of 100 (meestal) en cd drive die ata 33 heeft ? Wordt de traagste niet de hoofdinstelling van de ide controller? Naar mijn weten beter 2 ata 100’s op ene ide en dan bv writer en reader (beide toch ata 33) op andere controller.

Hopelijk leer ik nu iets bij? :wink:

Greetz
Scooby

jah ikke wil ook wijzer worden is dat ECHT beter?
Bij mij blijft alles na 18% hangen. maargoe k vraag mel ff op ccd forum…

Grtz JP.