Clonecd - hardware lijst -uitleg

vbimport

aangezien ik nog vrij nieuw ben in deze wereld, heb ik een vraag over de hardwarelijst van CloneCd. ik snap simpelweg niet wat het allemaal inhoud. in de lijst staat de volgende info over de verschillende cd-writers:

-writing supported (yes)
-can write cd-text & cd+g (no)
-write simulatieon (yes)
-normal read (yes)
-read “digital ID” protection (no)
-read extra audio data (no)

tussen haakjes staat de waarde die voor mijn writer gegeven zijn (hp 7200i)

mijn vragen:

• wat betekent die no bij write cd-text an CD+g?
  • moet ik nu wel of niet blij zijn met writer
  • of kan ik nu clone-cd alleen voor bepaalde protecties wel gebruiken en voor andere niet?
  • heeft iemand ervaring met de cd-reader Creative cd2422/3e, en weet je of die bruikbar is voor clone-cd?

alvast bedankt voor de moeite!

Jan

Hoi

Allereerst zoou ik je aanraden om op de website van clone cd te gaan kijken welke (re)writers er worden ondersteund.
http://www.elaborate-bytes.com/

• wat betekent die no bij write cd-text an CD+g?
    = dat hij geen tekst van bijv audio nrs op de cd kan branden, zodat je ze in een display kunt lezen. [who cares??]

Je kunt clone cd voor de meeste games / programma;s wel gebruiken.

grtz

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 29 February 2000).]

He Jan Haven, ik weet niet of dat je echte naam is, maar ik zou hem even veranderen. Anders is het wel heel makkelijk, als je begrijpt wat ik bedoel :>

Greetz,

Maarten
cds_nl@gmx.net

nee, ik begrijp niet wat je bedoelt (echt niet), maar je maakt me wel nieuwsgierig…leg eens uit (eventueel per e-mail als het persoonlijk wordt).

groet,
Jan

Nou pikkie,
wat dacht je van als er 1 of ander bureautje die jochies die ill. cd’s kopiëren wil oppakken deze site eens bezocht!? Dan hebben ze jou zo te pakken!
OK over jouw cd-writer:
ik heb nm. dezelfde ook eens gebruikt!
Het klopt nie helemaal wat jij zegt! hier is de juiste lijst!
-writing supported (yes) >> of jouw brander kan schrijven onder CloneCd!
-can write cd-text & cd+g (no) >> ik weet niet precies wat dit inhoud maar als je dit kan schrijven dan kan je alles branden!
-write simulatieon (yes) >> of een simulatiebrandproces kan nagebootst worden (tijdsverspilling)
-normal read (yes) >> een image maken zonder dat error ed. meegelezen worden!
-read “digital ID” protection (yes) >> hier zit een beveiliging in
-read extra audio data (yes) >> ???
Maar voor het complete verhaal check hun site gewoon ff!
Ik kan het best wel een beetje fout hebben, ik hoop dan ook dat mensen mij dan zullen verbeteren!
Good luck!

nee hoor, Jan Haven was om de een of andere reden het eerste wat in me opkwam, al heb ik geen flauw idee waarom.
Toch bedankt voor je zorgen (al klinkt ‘pikkie’ niet zo aardig…of zal ik dat gewoon als nickname nemen? :slight_smile: )

groet,
Jan (pikkie)