Clonecd en Philips?

vbimport

Ik de nieuwste versie van clonecd en nu net heb ik ff een audio cd gefikt en dan doet die daar z’n 35 min over terwijl ik een Philips 8x/4x/32x (bulk)heb?
Dan zou je toch denken dat die daar maar 10 min over doed niet dus!?
Weet iemand waar dat aan ligt?

Chucky_marco

Het scheelt of je de optie aan hebt staan om eerst naar de harde schijf te kopieren.

Verder kan het met CloneCD zijn (maar ik ken het programma niet zo goed) dat de beveiliging eerst gelezen moet worden en dat dit ook nog iets langer duurt.

Of als laatste mogelijkheid die ik kan bedenken, de schrijfsnelheid van CloneCD is lager ingesteld, dat ie niet automatisch op maximale snelheid staat.

Da_Taxman

Bij mij schrijft die altijd eerst naar de harde schijf en dan op de cdr
en ik heb de speed in gestelt op 8x duss

Ik doe er 45 minuten over om een 80-min CD-R (mp3 vanaf de harde schijf.) te branden op 4X. Ik had eerder gedacht aan 80/4=20+5(leadin en out)+5(lezen van de tracks)=30 minuten of zo. Maar 35min over 8X lijkt mij toch te lang. Al hoewel 4X=20min, 8X=10min is 10 minuten verschil precies het verschil tussen 45 en 35 minuten maar het duurt toch niet 25 minuten om de gegevens te lezen en de lead-in en out te branden?

Ik heb ook een Philips 8x/4x/32x en met Clonecd brand ik een cd on the fly in 18 a 20 minuten. Heb je niet emuleren aanstaan.

Ronald

Heb je hem wel geregistreerd met de serial ??
Anders brand CloneCD op de laagste snelheid, aangezien je hem eerst dient te registreren, totdat je toegang hebt tot alle instellingen.
Heb je hem wel gergisteerd, dan zal ik als ik jouw was eerst maar eens de instellingen binnen CloneCD nakijken.

Suc6es,

Enigmastar