Clonecd + directcd?

vbimport

Kan iemand mij vertellen of Clonecd samen met Ecdc/Directcd geinstalleerd kan worden , of geeft dat dezelfde problemen als Ecdc/Directcd samen met Nero?

CloneCD werkt samen met alle brandprogramma’s. De (omstreden) problemen die jij noemt met DirectCD en Nero zijn niet meer van toepassing wanneer je DirectCD versie 5 gebruikt. Oudere versies hebben zeer veel last van compatabiliteitsproblemen (mooi scrabble woord ;)) maar de nieuwe versies niet meer. Er is echter een gouden regel: gebruik maar één packet writing software op je systeem! Dus InCD en DirectCD dat gaat niet samen…

Originally posted by G@M3FR3@K
CloneCD werkt samen met alle brandprogramma’s… Dus InCD en DirectCD dat gaat niet samen… [/B]
Begrijp ik dus goed dat DirectCD (ook van oudere versies) en CloneCD wel samen kunnen? CloneCD zou ik er nl. vanwege het maken van een goede copie wel bij willen hebben.

Zoals ik al zei hebben oudere DirectCD versies wel last van compatabiliteitsproblemen dus ik zou je aanraden om over te stappen naar de nieuwste versie. Deze werkt zonder problemen naast CloneCD.