Clone cd

vbimport

Vraagje, heb je bij clone cd nog een crack nodig als je een spel wilt branden

nee, met cloneCD wordt het spel perfect 1:1 gekopieerd en is er dus nooit een crack nodig.

Als je brander het ondersteunt ja…

Hmmz…Inderdaad.
Heb ik ook last van.
Allebei m’n branders worden niet ondersteund.
Zeer, zeer lastig!

Met clonecd wordt een spel NOOIT perfect gekopieerd. Hij kopieerd 1:1, en je hebt geen crack nodig nee, dat is waar.

Je moet CloneCD meer proberen te zien als een analoog kopieer programma. Als je 80 keer kopie op kopie maakt zal de eerste heeeeel erg veel verschillen van de 80ste…

Maar ja, dit boeit eigenlijk geen ene reet, maar ik wilde het toch ff kwijt!

Om een lang verhaal kort te maken: Met clonecd kun je ALLES kopieren zonder ook maar EEN crack te gebruiken (met uitzondering van um jammer lammy pal… )

Oke? OKE!

L8rz!

Dat komt omdat Playstation z’n beveliging iets beter werkt dan de normale PC-games beveiligingen, het heeft iets te maken met een file die er al dan niet opstaat op de CD, en de TOC gaat ergens naar die file zoeken, staat die er niet op is het geen playstation. Je moet nu niet denken dat het een echte file is, het kan ook een sector zijn waar bvb een foutje in staat, en wanneer je kopieert kan je natuurlijk fouten mee kopieëren maar daarom staan ze nog niet op dezelfde plaats op de CD waar de TOC gaat zoeken. 't is moelijk uit te leggen maar ik hoop dat je door deze uitleg doorhebt dat je geen Playstions zal kunnen copieëren en spelen zonder een MOD-chip in je Playstation te stoppen
GRTZ