Clone CD

Howdy,

Ik kom nergens op de homepage van cloneCD, raar?!

Jullie ook last van? hier bijv. :confused:

Iemand een idee hoe ik er nu aan kom…

New copyright law drives out CloneCD sheep

Due to the new legal situation we will stop the sales of CloneCD

We would like to take the opportunity to thank our customers for the long loyalty to CloneCD!
We hope that you will also be excited about our future products and remain with the most cordial greetings

Your elby team

Helaas…

Slysoft heeft de rechten van CloneCD overgekocht, je kunt nu de download versie vinden op http://www.slysoft.com

ik kan er gewoon opkomen . …:confused:

maar het is nu wel een iligaal product, tenminste in duitsland… . .

je kunt het er niet meer kopen of zo het valt onder de verboden software

see yah . . . :wink:

Originally posted by DoMiN8ToR
Slysoft heeft de rechten van CloneCD overgekocht, je kunt nu de download versie vinden op http://www.slysoft.com

TOP! :wink: (dat is nieuws voor mij…)

thanks man!

(de download versie staat alleen nog niet op de site… jammer)

Hier kan je CloneCD 4202 downloaden. Als SlySoft met z’n link komt zal mijne verdwijnen.

Originally posted by Marsz-=FX
TOP! :wink: (dat is nieuws voor mij…)
Lees de mainpage dan ook eens :stuck_out_tongue:

Waarom gebruikt ge gewoon niet alcohol 120% ?

Dat ding pakt je echt met je handje vast en je bent 2 klikken van je 1:1 copy verwijderd.

Originally posted by G@M3FR3@K
Lees de mainpage dan ook eens :stuck_out_tongue:

m…ma…maar…, ik lees “CD Freaks.com Magazine xxxx 2003”! :wink:

(en als ik hem helemaal uit heb dan gaat hij in de kattenbak!)

Noem me maar iemand van de patatgeneratie maar ik vind het " neem me met men handje en ik kopieer bijna alles voor jouw " principe best leuk.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk ook gaat.

P.S: had ook mijn vertrouwen verloren in clonecd toen ik met iemand een ,beddenschap:p, had aangegaan om voor het eerst een werkende copie van een bepaalde sofware te maken , en clonecd me in de steek liet.Dit is frustrerend als je achteraf merkt dat je writer het wel aankan maar dat je gewoon de verkeerde instellingen,programma gebruikt hebt.

Ik ga het eens proberen donfrabrizio… Tis idd niet gelukt om met CloneCD “the Sims” te burnen. Zal wel aan mij liggen want op E-mule zie ik wel div. Sims-cloneCD ISO’s. En dit ondanks dat ik een Lite-On CD bakker heb!

Nouja… ik vind het eigenlijk ook niet zo belangrijk om me er uren in te verdiepen, vandaar!

:stuck_out_tongue: