Christina gaat graag te ver

NOG RANZIGER YES!! BRING IT ON!!

Christina Aguilera heeft de wereld laten weten dat zij nog veel meer van haar te zien krijgt dan zij reeds heeft tentoongesteld. Zo zal ze zich een nog ranziger uiterlijk laten aanmeten dan we al van haar gewend waren. Nu het nieuwe album van Britney Spears binnenkort in de winkel ligt, moet Aguilera een hoop uit de kast trekken om haar eigen album aan de man te brengen. Zij denkt dit te kunnen bereiken door middel van haar uiterlijk. “Als je me nu al sexy vindt, dan zal je me binnenkort helemaal het einde vinden!” vertelde Aguilera aan MTV. “Ik begin me steeds sneller te ontwikkelen tot een volwassen vrouw en heb daardoor nog lang niet mijn grenzen bereikt. Ik kan niet wachten om die te doorbreken!” De 20-jarige zangeres kreeg veel kritiek te verduren vanwege het weinig verhullende stoeipakje dat zij droeg in de videoclip van ‘Lady Marmalade’. Ze is echter niet van plan om veel meer bloot dan dat te laten zien. “Ik vind het veel erotischer om mijn buik te laten zien dan mijn borsten te ontbloten.” Gelukkig maar…
Bron Yournews

Tsja, Christina mag best wel wat van haar zelf bloot geven, toch?

de blooter de beter :stuck_out_tongue:

Originally posted by Totibbs
Kon het niet beter zeggen :stuck_out_tongue:

Originally posted by Totibbs

idd blote wijven do kunde nie mee overdrijven:p :stuck_out_tongue:

damn da wijf ziet er toch niet uit met al die rotzooi wat ze aan heeft, geef mij maar een sjik puur natuur:cool: