Chinees maakt internetdate met eigen vrouw

vbimport

Ook leuk :wink:

Chinees maakt internetdate met eigen vrouw

LONDEN - Een Chinees echtpaar stond raar te kijken toen bleek dat de man en de vrouw via internet een geheime afspraak met elkaar hadden gemaakt. De echtelieden uit Peking flirtten al een maand stiekem via een chatbox met mysterieuze chatpartners, toen zij besloten elkaar eens in het echt te onmoeten.

De twee zouden elkaar herkennen door ieder dezelfde krant bij zich te dragen, aldus de Britse internetnieuwsdienst Ananova. De schok was groot toen de twee oog-in-oog met elkaar kwamen en de man ontdekte dat de dame met de naam ‘I want you’ zijn eigen vrouw was. Het stel vloog elkaar onmiddellijk in de haren en moest door voorbijgangers en gealarmeerde veiligheidsagenten uit elkaar worden gehaald.

HAHA nog dommer, hadden ze wel 2 pc’s op internet thuis :slight_smile:
Gezellige boel daar

is wel heel slim :wink:

typisch chinees…:rolleyes: hehehe :wink:

Grappig gewoon… zo zie je maar :wink:

www.broodjeaap.nl of niet?

Leuke site, kende ik nog niet…

deze las ik daar, ook gaaf:
Een Amerikaanse soldaat is gelegerd op een basis in de Perzische Golf. Op een dag ontvangt hij een pakje van zijn vrouw met een doos zelfgemaakte koekjes en een videoband. Zoals gebruikelijk is deelt hij de inhoud van het pakje met de rest van zijn kameraden.

Terwijl ze de koekjes eten, bekijken de soldaten de videoband. Op de band staan een aantal TV-programma’s. Aan het eind van de videoband staan amateur-opnamen van de vrouw van de soldaat. Ze staat naakt beslag te kloppen in de keuken. De soldaten joelen, terwijl de soldaat vergeefs probeert de video uit te zetten.

Plotseling verschijnt er op de videoband een naakte man in beeld. De man wordt door de vrouw gepijpt. Als hij is klaargekomen spuugt de vrouw de sperma in de beslagkom. Dan kijkt ze in de camera en terwijl ze haar kin afveegt zegt ze: “Ik hoop dat je de koekjes lekker vond. Ik wil van je scheiden.”

whahahahhahahahaha die van die soldaat :smiley:

Originally posted by TDI
[B]Leuke site, kende ik nog niet…

deze las ik daar, ook gaaf:
Een Amerikaanse soldaat is gelegerd op een basis in de Perzische Golf. Op een dag ontvangt hij een pakje van zijn vrouw met een doos zelfgemaakte koekjes en een videoband. Zoals gebruikelijk is deelt hij de inhoud van het pakje met de rest van zijn kameraden.

Terwijl ze de koekjes eten, bekijken de soldaten de videoband. Op de band staan een aantal TV-programma’s. Aan het eind van de videoband staan amateur-opnamen van de vrouw van de soldaat. Ze staat naakt beslag te kloppen in de keuken. De soldaten joelen, terwijl de soldaat vergeefs probeert de video uit te zetten.

Plotseling verschijnt er op de videoband een naakte man in beeld. De man wordt door de vrouw gepijpt. Als hij is klaargekomen spuugt de vrouw de sperma in de beslagkom. Dan kijkt ze in de camera en terwijl ze haar kin afveegt zegt ze: “Ik hoop dat je de koekjes lekker vond. Ik wil van je scheiden.”

[/B]

TERING!!! DIE is pas GOED!!! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: hahaha eg lachuu

WHOEHAHAHA die is vet :slight_smile: Hoe ken je t verzinnen heh?

hmmm lekker chinezen

kicken gaan ze beide vreemd

zoveel chinezen en dan nog je vrouw tegenkomen op het internet, da’s het toppunt van ongeluk. Maar het kan nog altijd erger zoals bijvoorbeeld een date met je moeder maken of je zus, of met je zus zich op een forum begeven.

Denk eerlijk gezegd een broodje aap verhaal heb dit wel eens eerder gehoord aleen ander land…

Beide verhalen zijn idd Broodjeaap verhalen als je het mij vraagt. Ik heb ze al eerder gehoord in meerdere variaties…
Desalwelteplus zijn ze zeer amusant :slight_smile:

Vind ze beiden erg goed. Die van die soldaat is toch het beste. Hmmm heerlijke koekjes zou ik zo zeggen. Het is wel een erg originele manier om duidelijk te maken dat je wil scheidenen dat je je zin krijgt, ik denk niet dat die vent nog een moment langer bij zijn vrouw wou blijven ook!!

Ik denk nog heel even (om ze een pak slaag te verkopen)

Lekkere koekjes idd! haha! :wink:

Net zoals die van die vakantiegangers waarbij ingebroken wordt in hun caravan maar dat er niks gestolen blijkt te zijn. Eenmaal thuisgekomen na 2 weken ligt er dan een envelope waarop je 4 Hells Angels figuren ziet gefotografeerd met hun tandenborstels in hun konten!! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie
[B]Lekkere koekjes idd! haha! :wink:

Net zoals die van die vakantiegangers waarbij ingebroken wordt in hun caravan maar dat er niks gestolen blijkt te zijn. Eenmaal thuisgekomen na 2 weken ligt er dan een envelope waarop je 4 Hells Angels figuren ziet gefotografeerd met hun tandenborstels in hun konten!! :stuck_out_tongue: [/B]

heheh jaja das idd ook erg lachu…:stuck_out_tongue: