Chief

vbimport

wie is hier de oprichter/baas van cdfreaks? en wat is zijn taak/werk, kan hij bv. mattel bevelen geven en spreken jullie gasten ook soms af,of blijft het bij’t internet…:confused:

Domin8tor is de baas hiero… (zijn status is niet voor niets: CD Freaks Boss :wink: )

De rest van ons doet maar wat hij te zeggen heeft, anders is het oprotten. Domin8tor roelt de hele boel bij elkaar.

Zo, tot daar het geslijm en nu het echte verhaal:
Domin8tor is oprichter van CD Freaks, samen met ZiSE en TheDuke. De rest van de moderators en admin helpen hen om het allemaal in goede banen te leiden.

Verder is er geen echte hierarchie hier en interne discussies worden wel degelijk gevoerd, daar hebben we dan het admin/moderator forum voor. Het doel dat hier nagestreefd wordt is een plek voor iedereen met het laatste nieuws op het gebied van CD’s (en aanverwante nieuwsitems)

lol; w’rom moet mijn naam hier weer vallen :wink:

Originally posted by lovendegem
…kan hij bv. mattel bevelen geven …

Laat dat “bv” maar weg! Mattel moet gewoon luisteren naar de baas! :wink: haha!

Luister, het zit zo. Zonder admins/mods wordt het hier een bende, maar zonder members/posters is hier helemaal nix!
Dus iedereen is nodig om het zo te houden zoals het is! Niemand is hoger in feite en ook niemand die lager is. Omdat we met z’n allen CDfreaks zijn. Niet zomaar een site! :cool:

Originally posted by Wookie
[B]

Luister, het zit zo. Zonder admins/mods wordt het hier een bende, maar zonder members/posters is hier helemaal nix!
Dus iedereen is nodig om het zo te houden zoals het is! Niemand is hoger in feite en ook niemand die lager is. Omdat we met z’n allen CDfreaks zijn. Niet zomaar een site! :cool: [/B]

Niet helemaal mee eens natuurlijk hebben we elkaar nodig, maar ondanks dat domin8tor een beetje op de achtergrond verdwenen is (t.o.v. vroeger) is hij bij mij steeds nog de belangrijkste persoon in het spel hier. Zoals er de bekende signature is respect you have to earn is hij nog steeds nummero uno. Alhoewel de rest ook niet te versmaden is natuurlijk.

tuurlijk is Domin8tor de balangrijkste persoon op cdfreaks. hij is namelijk de baas op de beste site van het net :stuck_out_tongue: dr is een persoon die toch de doorslag moet kunnen geven als er moeilijke beslissingen te maken zijn. dat doet ie denk ik prima.

ook zitten de admins/mods, volgends mij, vaak uren lang te werken om deze site leefbaar, toegankelijk, enz te houden. zonder hen zouden we ook nergends zijn!! t is denk ik veel te veel werk voor een persoon om dit allemaal te doen. ik vind dat de admins/mods ook super bezig zijn :wink:

ook Wookie heeft gelijk dat zonder members/posters is hier vrij weinig te doen is. ook vind ik het super gaaf om te zien wat mensen reageren op de post die zijn gedaan op de mainpage bij het nieuws. ik probeer ook altijd als ik kan er iets bij te zetten. das alstijd leuk om te lezen. dus ga zo door.

“moraal”: goed bezig, ga zo door :cool:

Originally posted by Da_Taxman
[B]Domin8tor is de baas hiero… (zijn status is niet voor niets: CD Freaks Boss :wink: )

De rest van ons doet maar wat hij te zeggen heeft, anders is het oprotten. Domin8tor roelt de hele boel bij elkaar.[/B]

Bwhahahahahaha!

Wat mij eigenlijk meer interesseert, is hoe CDfreaks zo groot is geworden? Geef eens wat tips, Domi

Originally posted by Joker007
Wat mij eigenlijk meer interesseert, is hoe CDfreaks zo groot is geworden? Geef eens wat tips, Domi

Het geheim van CD Freaks…is het geheim van CD Freaks :smiley:

Originally posted by Joker007

moeten we er misschien nog een tekeningetje bij maken :wink:
ik denk dat de meerderheid van de forum bezoekers dat wel weet :slight_smile:

Mattel moet gewoon luisteren naar de baas!

enneh wookie, een beteke respect he :wink: dominator gunt ons het nodige vertrouwen, hij laat ons redelijk vrij in wat we doen en laten en meestal als we een probleempje hebben is dat ook in 1-2-3 opgelost!

van een baas kunt ge niet echt spreken hier het is meer een sekteleider

lol :stuck_out_tongue:

Originally posted by cum-a-lot

Sekteleider vind ik wel heel ver gezocht, maar ja!!

Originally posted by cum-a-lot

Rijdt ie dan al rond in 1 van z’n Rolls-Royces ?

Originally posted by Mattel007
[B]

moeten we er misschien nog een tekeningetje bij maken :wink:
ik denk dat de meerderheid van de forum bezoekers dat wel weet :slight_smile: [/B]

ja ik denk dat het toch echt komt door altijd de snelste covers/lijsten te hebben hoor. Correct me if i am wrong (as always)

en nog andere …

Originally posted by Mattel007
Mattel moet gewoon luisteren naar de baas!

Je vergat wat mee te quoten buddy! Nm “;)” & “haha”! zegt genoeg!?