Chello wil mijn geld niet

vbimport

Altijd op de 14e v.d maand wordt geld afgeschreven door Chello. Maar deze maand niet.
Ik sta ook nog eens in de plus voor de verandering :slight_smile:
Wat moet ik nu doen. Moet ik ze achter de broek zitten?
Ze kunnen het toch goed gebruiken dacht ik.

Ik zit er trouwens ook aan te denken om een 'Save Chello' fonds op te richten. Stort allemaal zoveel als je kan op mijn rekening en ik zorg dat het bij Chello komt. Echt waar. :smiley:

heb je mazzel dit keer.
Normaal schrijven ze nog geld af als je allang je kabelmodem de deur uit hebt geschopt omdat ze wéér down zijn…

Het recht tot invordering van verschuldigde gelden vervalt (pas) na drie jaar.

Ik zou hetgewoon even apart houden, die rekening komt echt wel…

Geld krijgen is een ander verhaal…maar dat geldt bij meerdere bedrijven (krijg al sinds juli 2001 geld van Telfort, kleine 60 euro intussen, exclusief heffingsrente)

Ik had laatst opeens een rekening liggen van 150 gulden. dacht hoe kan dat nou, bleek dat ze 3 maanden niet hadden geincasseerd.
dus zoals tax al zij hou je geld maar apart

Had bij Tweakers.net gelezen dat er wel eens fouten worden gemaakt bij de administratie van Chello.
Dus ik leg het inderdaad maar opzij. Word het volgende maand 2x afgeschreven dan is het goed.
Gaan ze toch failliet, dan is het mooi meegenomen. Wat extra zakgeld voor de vakantie.

Originally posted by RangerDulann
Gaan ze toch failliet, dan is het mooi meegenomen. Wat extra zakgeld voor de vakantie.

Jammer, moet ik je toch teleurstellen.

Bij een faillissement komt er een curator, die zal alle vorderingen opeisen en proberen de schulden zo goed mogelijk af te lossen, waarbij de fiscus als eerste op het lijstje staat.

Want de administratie is niet zo slecht dat ze die verschuldigde betaling niet meer kunnen achterhalen…

Je mag het geld wel op mijn bankrekening storten…kan het goed gebruiken… :wink: