Chello verhoogt abonnementsprijs met 10 gulden

vbimport

Chello verhoogt abonnementsprijs met 10 gulden
Gepost door Femme Taken Dinsdag 27 Maart 2001 - 13:15 - bron: IDG Webwereld
Webwereld meldt dat UPC heeft aangekondigd de prijzen van een Chello breedband abo per 1 mei met 10 gulden te verhogen naar 99 piek per maand. Chello wordt hiermee net zo duur als de goedkopere ADSL varianten. Volgens UPC is de prijsverhoging onvermijdelijk omdat het bedrijf de afgelopen tijd veel heeft geïnvesteerd in Chello. Handhaving van de huidige kwaliteit zou niet mogelijk zijn zonder de abonnementsprijs te verhogen. De prijsverhoging wordt vandaag of morgen in een brief aan de Chello abonnees bekend gemaakt:

Volgens UPC-woordvoerder Joe Simmons is het voor het eerst sinds drie jaar dat er een prijsverhoging wordt doorgevoerd. “Wij vinden 99 gulden een reële prijs voor het geboden product. Ook als je het vergelijkt met ADSL-diensten, waarmee wij concurreren”, zo zegt Simmons.

Verder bestaan er twijfels of UPC de voorgestelde deadline van 1 mei voor de invoering van een traffic meetsysteem zal halen. Een UPC woordvoerder kon niet aangeven wanneer het systeem in gebruik genomen zal worden

http://www.tweakers.net/nieuws/16289

Tis dat je op veel plaatsen geen ADSL als alternatief hebt, anders zou ik nu overstappen…

Voor 10 gulden per maand meer mogen ze minstens een garantie voor snelheid afgeven en de upload verhogen, want die zuigt namelijk… (download ben ik op zich nog wel tevreden over)

Da_Taxman has spoken en daar ben ik het helemaal mee eens…

Greetz

Gaan we nou tegen Chello protesteren ??? Ik ben er voor …!!! F*** UPC .

Ik vind dit ook zwaar drama!! Ik heb niet echt problemen met Chello, maar om het te gaan vergelijken met ADSL?? Zoals al eerder is gezegd, laten ze de upload maar verhogen. Jammer dat er geen betere alternatieven zijn, want anders was ik allang weg.

Ik zal er m’n abbo ook niet direct voor opzeggen (wegens gebrek aan een goed alternatief), maar ik vind het nogal een prijsverhoging.

Ze zullen eerst alles in orde moeten hebben, willen ze dit soort prijsverhogingen door voeren.

Neem nou bijvoorbeeld de e-mail, deze heeft er de afgelopn week ook weer een paar keer uitgelegen.

Het wordt tijd dat er iets aan de monopolie positie van chello gedaan wordt (zoals eerder voorgesteld de kabel openstellen voor meer providers).

Mijn vriendin heeft Chello en tja, wat zal ik erover zeggen. Vanaf een uurtje of 5 a 6 in de avond gaat het zeeeeer traag tot euh laten we zeggen 11 uur… de rest is vet snel!!! Dan kun je lekker doordownen!

Maarja ik heb me net aangemeld voor ADSL… :smiley: nu maar wachten… volgens me MaxStream site, net zoals volgens Planet kan ik het binnen 4 weken hebben (een paar straten verderop is het al dus ik neem aan dat hier ook vrij snel komt)… JIPPIE!!!

tja, wat maakt dat tientje nu uit :wink:
jullie mogen onbeperkt downen met chello

Originally posted by Mattel007
tja, wat maakt dat tientje nu uit :wink:
jullie mogen onbeperkt downen met chello

Willen ze ook al wat aan gaan doen. is tijdje geleden gepost.

Een download limiet instellen…weet niet in hoeverre die plannen nog doorgaan, maar daar denken ze ook al over…

Verhoging van abonnementsgelden is prima, maar dan moeten ze differentiëren. Goedkopere abonnementen voor mensen die maar weinig gebruikmaken van internet en duurdere abonnementen voor mensen die er erg veel gebruik van maken…

Zover ik weet willen ze die op 1 mei 2001 invoeren met een limiet van 15Gb/maand…

dan worden jullie ook genaaid :frowning:

Altijd beter als inbellen! Hier dus nog steeds! :frowning: