Chello speed?

vbimport

Hoe haalt iedereen snelheden van gemiddeld 50-100 kb/s ? Dat haal ik volgens mij bijna nooit. alleen in het weekend en sóchtends. Ik woon in Arnhem noord als dat evt. zou uitmaken

Installeer DAP, dan krijg je ook die snelheden.
www.downloadaccelerator.com

Je kan ook Flashget proberen. Moet je ff zoeken op www.softseek.com.

Ik geef de voorkeur aan DAP.

flashget heb ik al maar die snelheden haal ik ook niet altijd, …

even een andere vraag, ik kan bij flashget maar 8 bestanden tegelijk downen, hoe kan dat adrers

Tja hoe Flashget werkt weet ik niet precies. Ik had het gisteren geïnstalleerd en ik heb het net 5 min. geleden van mijn HD afgeknald en DAP er weer op gegooid.

Neem gewoon een abbo bij Essent@home

ALTIJD snelheden van 1 a 2 mb per sec. Met erbij dan !

Je hebt het echter niet voor het kiezen bij Kabelinternetaanbieders.

De kabelinternetaanbieder is afhankelijk van je kabelmaatschappij. Als je (een dochter van) UPC hebt, dan kun je alleen kiezen of je wel of geen Chello neemt, niet of je Chello of Essent@Home neemt.

En de keuze tussen analoog/ISDN of kabel is toch niet zo heel erg moeilijk. Ik denk dat iedereen hier die nog op analoog/ISDN zit de pech heeft niet op kabel te kunnen (of xDSL).

Da_Taxman

Overdag haal ik regelmatig (bijna altijd)snelheden tussen de 100 en 200 KB/s maar (met Download accelerator)… Als ik dan van een ftp server download heb ik meestal snelheden van tussen de 20 en 40 KB/s , maar ja dan open ik gewoon 10 keer Bulletproof FTP en dan zit ik nog op (gemiddeld overdag) 10 keer 15 = 150 kb/s…

Maar 's avonds tussen 7 en 12 is de snelheid aanzienlijk lager (50-100 kb/s met download accelerator en tussen de 5 en 15 kb/s van FTP servers…

Ik gebruik ook Chello alleen dan omgeving Nijmegen (Beuningen om precies te zijn)

He lastigebart ik haal ZONDER Download Accelator overdag ook snelheden 100/150 kbs…

En ik zit niet ver beuningen af (Ewijk)

Greeetz Madmax

De snelheid is zeer afhankelijk van het aantal mensen dat in jou regio op de kabel zit!!
Dus als jou buurman ook op de kabel zit merk je dit zeer goed omdat jullie de zelfde verbinding gebruiken !!!
Dit is dus ook gelijk het nadeel van Kabel !

nou niet in de regio maar op dezelfde comcontroller dat is bepalend.

Ik zit bij Eneco Quicknet en haal helaas nooit hoger dan 60 k. Overdag meestal rond de 20 k. Heb een com21 kabel modem. Weet iemand hoe ik ver over die 60 k heen kom.

CyberRoy

http://www.computingcentral.com/topics/bandwidth/speedtest50.asp

Hey cyberboy…er is een topic gaande over het verhogen van snelheden op kabelmodems…kijk daar maar eens.(wel interessant)

Ik heb nu al meerdere van de door CDFREAKERS voorgestelde "zogenaamde " versnellers voor chello uitgeprobeerd en het enige wat ik er mee bereik is dat de boel niet meer vooruit te branden is. zutzooi !!
het downloaden is van zoveel faktoren afhankelijk. wat nu niet snel binnenkomt is straks misschien wel de snelste.dat maakt iedereen steeds wel weer mee.
gewoon je machine goed installeren en er niet teveel progjes tegelijk mee draaien is volgens mij nog altijd de beste weg.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by MART:
Ik heb nu al meerdere van de door CDFREAKERS voorgestelde "zogenaamde " versnellers voor chello uitgeprobeerd en het enige wat ik er mee bereik is dat de boel niet meer vooruit te branden is. zutzooi !!
<HR></BLOCKQUOTE>

Register altijd backuppen in geval het niet werkt bij je, elke pc config is anders. Pech voor jou dat het niet werkt, spijtig maar bij de meesten werken die wel

Nice offer of the month lol

[This message has been edited by Redneck (edited 13 May 2000).]