Check our week offer

vbimport

We have some very sharp priced week offers, so check it out.
Also we deliver worldwide.
http://simplycrew.cjb.net

See you at our site,

The Simply Crew.

[This message has been edited by Simply Crew (edited 08 October 1999).]

What’s ASF?

ASF is a moviefile format only the quality is quite poor. An MPG movie looks much better. I myself would not buy an ASF movie, but that’s my opinion.

Yoda

is it playable on a vcd player i downloaded once a video clip in asf in was very slow playing

With ASF you can put much more on one cd then with mpeg. The quality is good in my opinion… Never had a bad asf film.

grtz,

Sies

brrrrrrr
vieze ASF
daar kots ik echt om
MPG rules damnit !
asf is gewoon net zoiets als vivo
suckie suckie dus

Your Retarded Warez Cd’s Crew !
RWcd@hotmail.com
Are you a retard yet ?
Get retarded at: http://rwcd.webjump.com
For all your Warez Cd’s !

hier ben ik het niet helemaal mee eens
rekening houdend met het feit dat asf movies een stuk kleiner zijn dan mpg movies is de kwaliteit van die films naar behoren…

natuurlijk ziet mpg er beter uit… maar ja, een gerippte wav file klinkt ook beter dan een mp3 file…

Daar ben ik het nu weer niet helemaal mee eens Duke.

Tussen een geripte wav file en een mp3 file van die wav file, is toch bijna bijna geen verschil te horen?!?

Maar tussen een mpeg movie en een asf movie kun je toch echt wel duidelijk verschil zien.

Okee,…misschien niet als je twintig meter van je scherm af gaat zitten

Een Mpeg movie gaat op twee cd’s en dezelfde asf movie gaat op één cd. Dat kan het mij dat ene cd’tje toch echt niet boeien, geef mij maar mpeg, en GEEN ASF!

Yoda

Nooouuu… er is toch wel degelijk een hoorbaar verschil tussen wav en mp3. Zeker als de mp3 128 kbps is. Natuurlijk heb ik toch liever een hele zooi mp3’s dan een hele zooi wav’s!
ASF heb ik zelf nog niet gezien maar ik hoorde wel dat het 2 keer zo klein is als mpeg, terwijl de kwaliteit niet 2 keer zo slecht is…

Bij 128 kb/s is het verschil goed te horen tussen mp3 en wav --> hoge tonen klinken vaak niet goed bij mp3 en de -t- en -s- klinken vaak slisserig (als jullie begrijpen wat ik bedoel)
Bij 160 kb/s is het verschil al bijna niet meer te horen

Geld maakt niet gelukkig, maar helemaal geen geld maakt zeker niet gelukkig!!!