Check onze site ff

vbimport

ok we willen graag weten wat jullie van onze WebDesign site vinden het is nog wel een beetje in aanbouw maar commentaar/complimenten zijn welkom! en onze forum is leuker dan tweakers hehehehehe lol.
http://cometdesign.cjb.net

ALhoewel ik het design nog een beetje rommelig vind moet ikzeggen dat jullie zekers potentie hebben want het ziet er gelikt uit

Rommelig my ass…

Zeer leuke design. Zou er allessinds beter uitzien op een eigen URL.

Proficiat!

Ave!

Alvast bedankt en inderdaad wat bedoelde je met rommelig???

PS

We zijn bezig met een eigen domein maar eerst ff naar de kamer van koophandel.

Ook als jullie nog iets erbij zouden willen zien of verbetert zeg het dan ff.

Desnoods via ons eigen forum (heel veel smilies)
Hoe meer users hoe leuker het wordt of niet soms???

Ik bedoel dat de mainpage een beetje rommelig is omdat er verschillende onderwerpen niet duidelijk uitgelijnd zijn enzo… misschien ben ik een zeikert maar ik ben van het type links navigatie en daarnaast de rest van de zooiii… de content dus…

wat vind je van mijn site???
http://www.bsa.be …lol

Originally posted by Dee-ehn
Ik bedoel dat de mainpage een beetje rommelig is omdat er verschillende onderwerpen niet duidelijk uitgelijnd zijn enzo… misschien ben ik een zeikert maar ik ben van het type links navigatie en daarnaast de rest van de zooiii… de content dus…

Je bedoelt zeker dat het in frames zit. maar dat is in de oude stijl vinden we. de new generations (wij) proberen zo origineel mogelijk te zijn en tegenwoordig dus met Flash te werk te gaan. maar toch bedank voor je reactie :slight_smile:

Originally posted by Wappy®
Desnoods via ons eigen forum (heel veel smilies)
Hoe meer users hoe leuker het wordt of niet soms???

Toch niet teveel reclame op dit forum he voor je eigen site…
dadelijk krijgen we iedereen die zijn of haar eigen site gaat promoten hier…wordt het echt een zooitje… :wink:

sorry,nee… je kan jezelf wel gaan verklikken!!! ALS DAT NIET TOF IS:)

euhm hoezo mezelf verklikken??? en wat de reclames betreft vooruit dan maar…

hahahahaha

ps. je hebt je ook nog schuldig gemaakt aan crossposten…geen goed begin hiero…

pps jullie zijn goedkoper dan ik ooit geweest ben met design (en ik bak er al weinig van…bedrijven betalen erg goed tegenwoordig, je moet gewoon 1 goede site hebben gedaan en slap kunnen zeveren (en dat laatste kon ik toevallig wel :smiley: ))

Je kunt ons een hint geven,zodat we je zeker kunnen pakken,gelieve daarbij ook uw telefoonnummer adres en afdruk van uw passport bij te voegen,dat is gemakkelijk voor ons:rolleyes:
da_Tax,kdenk ook dat je dat laatste goed kunt

Goedkoop ??? (Da_Taxman)
En dat crossposten we hadden niet gelezen dat we nu eigenlijk in het niet serieuse forum zaten maar daarvoor onze excuses.
Maar wat vindt je er zelf van.

Nee we hebben niks om aan te geven we gebruiken originele software.
:slight_smile:

Originally posted by Wappy®
Goedkoop ??? (Da_Taxman)
En dat crossposten we hadden niet gelezen dat we nu eigenlijk in het niet serieuse forum zaten maar daarvoor onze excuses.
Maar wat vindt je er zelf van.

Site ziet er wel aardig uit, mooier dan ik ooit zal kunnen maken. Kom zelf niet verder dan HTML en een beetje editen van andermans Javascripts…dat is ook zo’n beetje de reden dat ik gestopt ben…maar ik hanteerde geen bedrag per pagina, maar tarief per uur (75-100 piek per uur), exclusief hosting…heb ook maar 2 professionele sites gemaakt (maar flink op geboerd :smiley: )

Maar excuses geaccepteerd…deze mag blijven (andere is al gesloten) :wink:

Nice hoor! Ik ben samen met een buddy ook bezig met een complete Flash site! Wordt ook wel wat! :wink:

BTW, Vleuten/Maarssen?! Das vlak bij mij! :wink:

Sorry hoor, maar ik vindt het er niet echt prof. uitzien,

Ronddraaiende kubus als intro heb je ergens anders afgekeken, ik heb voorbeeld hier op hd.

Bij portofolio 1 werkende link naar een site die ook niet echt denderend is en er anders uitziet dan in voorbeeld. Andere 2 items zijn schoolopdrachten :confused: die je verder niet kan bekijken. Vensters openen over elkaar heen en over de naam comet design, wordt er niet echt duidelijker van. Flash is een mooi iets, als het allemaal goed werkt en niet te overdreven is. (ik kan geen flash btw :wink: ), ik zou zeggen gebruik flash alleen voor menu’s ed en niet voor de komplete site, gebruik daarvoor nog gewoon html, is ook makkelijker bij te werken :slight_smile:

Graphics kunnen beter volgens mij, helemaal als ik zo naar de schoolopdrachten kijk.

Is alleen bedoelt als opbouwende kritiek hoor :slight_smile:

Keep it up :smiley:

(P.S. hele look komt bekend voor, www.koekert.com RMX :confused: kan het fout hebben hoor)

Design is strak, alleen wordt de manier van pop-ups van menustructuur der niet echt duidelijker van. Als ik jouw was zou ik het menu aan een zij/boven/onder-kant zetten en een kleiner.

Keep up the goodwork! :slight_smile:

ps. je logo moet natuurlijk ook altijd heel duidelijk in beeld blijven all the way…“branding” is belangrijk bij dit soort sites…

zoals Wappy® al zei de site is nog in aanbouw en de vensters van flash kun je gewoon sluiten of verkleinen. de projecten voor school moet nog geupload worden maar daarvoor wordt er 1 jpg als screenshot weergegeven :slight_smile:

Die site van school wordt ook vrijdag pas gelanceert.
Vandaar ander vooorbeeld verder hebben we niks afgekeken van andere sites.
Maar ideen heb je altijd wel van andere sites he kijk nou naar tweakers en cdfreaks ik moet eerlijk zeggen dat dat ook wel erg op elkaar lijkt.
Maar toch bedankt.