Check deze url, en doe je EK voorspelling, maar NIET over wedstrijden

vbimport

Yow,

stelletje mafkezen, ik vond me net toch een wazige link tijden shet surfen:
http://130.89.230.45/ek/Nederlands.php

Op deze page staat een EK poll, en dan niet een waar je kunt voorspellen hoeveel de uitslage gaan worden enzo neej een hele andere.

Opd eze poll kun je in zetten op het aantal

-Doden supporters
-Wedstrijd met de meeste rellen
-meeste gewonden per land

Kortom ERG ZIEK maareuh k zou zeggen take alook, want ik vermoed dat hij er binnen nu en 2 dagen afligd zodra de media hier achter komt (wedden dat het wel erges op TV/radio/Krant gaat komen !!)

Owja ff voor de goede orde, ik vond de link tijdens ut surfen dus ik heb niks met deze pagina te maken, i keur hem dan ook wel gedeeltelijk af…alleen het “andere poll” idee erachter is leuk de rest is er kut aan.

Greetz

Scarface
www.bsasucks.com

Ik heb gestemd!
wat kan ik nu winnen dan?

vaag !!!

Een gratis kaartje naar de wedstrijd Engeland-Duitsland (38% kans op rellen)

hé dit bis niet eerlijk, ik mag nie stemmen, je hebt al gestemd zegt ie, en dat met mijn unieke nickname?? Welke shithead gebruikt die nog? als ik hem te pakken krijgen zal er nog voor het EK een dode vallen
Voor de rest een orginele site

Waarschijnlijk werkt het via je IP, Bierspier.

hahahaa dit zijn de echte voetbal sites whahahaahaa valt me wel op dat de meeste doden turken zijn…
waarom staat er niet bij hoeveel dode spelers er gaan vallen…

[This message has been edited by xian (edited 08 June 2000).]

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by YYN[NL]:
Waarschijnlijk werkt het via je IP, Bierspier.<HR></BLOCKQUOTE>
onmogelijk, er zitten maar twee mensen op die server en de andere had er nog nooit van gehoord, trouwens ik heb ergens een board waar ik me ook niet kan inschrijven omdat er al een Bierspier bestaat,dus still

&lt;BLOCKQUOTE&gt;&lt;font size="1" face="Verdana, Arial"&gt;quote:&lt;/font&gt;&lt;HR&gt;[b]onmogelijk, er zitten maar twee mensen op die server en de andere had er nog nooit van gehoord, trouwens ik heb ergens een board waar ik me ook niet kan inschrijven omdat er al een Bierspier bestaat,dus still       [img]http://www.cdfreaks.com/ubb/ubb/mad.gif[/img][/b]&lt;HR&gt;&lt;/BLOCKQUOTE&gt;

vaak detecteert een website alleen maar de IP-adres van je proxy-server. Die je dus deelt met een heleboel mensen. Probeer je proxy uit te schakelen en het moet werken (tenzij er ook een cookie is aangemaakt!)

[This message has been edited by sampoo (edited 08 June 2000).]

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by xian:
[b]hahahaa dit zijn de echte voetbal sites whahahaahaa valt me wel op dat de meeste doden turken zijn…
waarom staat er niet bij hoeveel dode spelers er gaan vallen…

[This message has been edited by xian (edited 08 June 2000).][/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Staat er wel…(#3)
We zullen zien!