Cheats voor Soldiers Of Fortune..voor de liefhebbers

vbimport

.
.
.
.

Raven are probably best known for their Heretic and Hexen games, but with Soldier of Fortune they move from fantasy to real life. Very real. Your character is a mercenary working for the US government, charged with tracking down a trio of nuclear missiles that have been stolen by terrorists.

een rpg dus

Nog wat info…{gaat het egggg nie vertale hoor}

Storyline

In Soldier of Fortune, you play as a ‘consultant’ who is hired by the United States government to do lots of cough slightly cough un-official military jobs on behalf of them. As the player your job is to hunt down four stolen nukes and then stop the terrorist group that was responsible for the theft of said nukes. And you have to do it before they manage to pull off their ‘master plan’. This seemingly impossible mission will take you all over the globe, to locations such as Japan, Iraq, Saudi Arabia, the US, South Africa, Russia and Siberia.

Sounds a bit like Tomb Raider 2? Here’s Kenn Hoekstra’s explanation of the huge range of locales: “Along the way, the main character, John Mullins, works with several of his contacts around the globe to find information and foil the master plan.” When questions about the depth of the storyline and possible rivalry with Half-Life were brought up, he responded with the notion that “Soldier of Fortune is VERY story intensive and won’t disappoint the Half-Life fans.” He was quick to add that “In fact, in Half-Life, the player was mostly a bystander in all of the action. In SoF, we drop you right into the middle of everything…”

Voor de volledige cheats kijk hier : http://www.planetsoldier.com/sof/cheat.shtml

Soldier of Fortune cheats

Enter these at the console. To get the console, right-click on sof.exe in your demo directory and choose “Create shortcut” and then right-click on the shortcut you’ve created and choose “Properties”. Change the command line to add this:
+set console 1

It should look something like this when finished:
“c:…\SOF\sof.exe” +set console 1

Bring up the console by pressing “~”:

Code -------------------------------Result
heretic ---------------------------God Mode
phantom ------------------Walk Through Walls
ninja----------------- Enemies Don’t See You
bigelbow -----------------------All Weapons

Hopelijk is het niet vervelend dat het in het engels is geschreven, wanneer nodig vertaal ik het wel naar het Nederlands

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 31 March 2000).]

Ik zie de laatste tijd best veel over Soldier of Fortune op CD Freaks.

Wat is dat voor spel?

Ik ben een beetje uitgekeken op de spellen die ik zelf heb, dus ik ben op zoek naar iets nieuws…

Wat is nou echt weer een leuk spel om te spelen? Ik hou van veel spellen, zolang het maar niet alleen schieten is.

Greets

Klinkt goed!

Staat ie al op een Twilight?

Hij komt op tl 46 te staan!

Maar je kan ook ff een demo dl hier bijv:
hier 95,1 mb {slik}

wel even een patch erover doen
patch

achtergrond voor je windows:

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 31 March 2000).]

THANKS!!

Oh, ik was even vergeten om te lezen hoe groot die demo was…

Ik wacht wel even op TL 46, want ik werk gewoon met een 56k modempje, 100 MB, dan kan ik hem net zo goed in de winkel gaan kopen (de tel. kosten zullen dan wel aardig hoog worden)!

In ieder geval toch bedankt voor de background en de info.

Greets