Chatter kondigde zelfmoord aan

Erg triest dit,Ook al is het zijn eigen keuze dat ie een einde aan zijn leven maakte.

Een Deense man heeft zelfmoord gepleegd nadat hij eerst een brief postte in de chatroom waar hij regelmatig vertoefde. Hoewel geshockeerde lezers direct contact opnamen met de politie, kwam de hulp te laat.

De 34-jarige man vertoefde regelmatig in de bewuste chatroom. Toch wist geen van de chatters waar hij woonde. De man maakte gebruik van het synoniem Booggyman. Wel was zijn echte naam en leeftijd bij enkele chatters bekend. De Deense politie kwam echter te laat achter zijn woonplaats en trof de man opgehangen aan een boom in zijn tuin aan.

De brief waarin de man de zelfdoding aankondigde was kort. “Ik heb besloten een einde te maken aan mijn zogenaamde leven. Ik zal hier mijn leven beschrijven. Het zal erg kort zijn, omdat er niets over te vertellen valt.”

Bron : Telegraaf

Tsja, zeker erg triest… Maar het is zijn keus, zijn leven…

Bron : Telegraaf

Tja, wat zal ik zeggen …

Tsja … iedere wereld is een wereld.
Voor dotcomguy was heel het internet zijn wereld
Voor die Deen was zijn uitlaatklep forums en irc’s

wat is de wereld voor mezelf ? Wie heeft er een stuk touw ?

Ach ,boeie , vandaag ben je nieuws , morgen staat er weer een ander flatgebouw in brand…

Ik heb besloten een einde te maken aan mijn zogenaamde leven. Ik zal hier mijn leven beschrijven. Het zal erg kort zijn, omdat er niets over te vertellen valt.

Hadden wij hier ook niet iemand die 't niet zag zitten.

Idee hoe 't is afgelopen?

Originally posted by Boywonder
[B]Hadden wij hier ook niet iemand die 't niet zag zitten.

Idee hoe 't is afgelopen? [/B]

Ja, tis weer ok! :slight_smile:

Hij heeft toch een AMD Athlon XP 1800+ gekocht! :stuck_out_tongue:

Okay…, het is tijd voor m’n “coming out”~

Beste Freaks,

Ik ben recent gestart met vlieglessen… :frowning:

Het leven als lopende homosapiens heeft voor mij geen zin meer, ik wil vrolijk rond vliegen!:smiley:

:confused: