Championship Manager 2001/2002

vbimport

Is er iemand die Championship Manager 2001/2002 al heeft?

wou je dat gaan spelen dan ofzow? Neem alsjeblieft een ander spel want dit spel roeleert eg niet. Fifa 2002 is mizzchien beterz :slight_smile: ? 16 oktober komt ie uit, d8 ik…

Originally posted by jpschadde
wou je dat gaan spelen dan ofzow? Neem alsjeblieft een ander spel want dit spel roeleert eg niet. Fifa 2002 is mizzchien beterz :slight_smile: ? 16 oktober komt ie uit, d8 ik…

Ja dat wil IK gaan spelen… Ik weet niet of je het weet, maar FIFA is een totaal ander spel dan CM…

Ik heb hem…

Greetz

alleende demo is pas uit
12 okt komt de volledige

CM 2001-2002 is al wel te verkijgen in het warez circuit. Je moet aleen maar net weten waar die te vinden is.

Fifa 2002 is jammer genoeg nog niet uit. Als die uit is dan koop ik hem zeker weten want het moet een enorme vooruitgang zijn tov van de oudere fifa’s :slight_smile:

hehe, is da niet met commentaar van hans kraaij ofzow? Heb de 1e versie ervan dan, uit 96, en dat was kut. maar als dit wel cool is dan mos k t ook maar s proberen :slight_smile:

hehe, is da niet met commentaar van hans kraaij ofzow? Heb de 1e versie ervan dan, uit 96, en dat was kut. maar als dit wel cool is dan mos k t ook maar s proberen :slight_smile:

Dat met Hans Kraaij is van Davilex en alleen NL competitie d8 ik…

Wat jij bedoelt is competitie manager… Championship Manager is van Eidos een echt een vet spel…

O ok :slight_smile:
Vergeef me mijn fouten :stuck_out_tongue:

Euh… …skydyr, als ik het me goed herinner, had jij het een tijdje terug over Canal+. Jij had dat met geluid. Wil le je daar ff over PMen?

[QUOTE]Originally posted by Pyromaniac
[B]CM 2001-2002 is al wel te verkijgen in het warez circuit. Je moet aleen maar net weten waar die te vinden is.

volgens mij is dat echte bullshit
ik durf bijna te zweren dat de volledige final nog niet uit is

Volgens mij heeft Pyromaniac wel gelijk…

Greetz

Originally posted by Mess
[B]Volgens mij heeft Pyromaniac wel gelijk…

Greetz [/B]

Mess, nu zeg je: VOLGENS mij heeft blablabla…, een paar dagen geleden zei je nog dat je het spel al had… Heb je 'm nu wel of niet?

FA Premier League Manager 2002
Iz echt wel Uit MaatjeZ …
Want ik speel m al een Tijdje …
WeirdO’z … :stuck_out_tongue:
En "CM 2001-2002 is al wel te verkijgen in het warez circuit. Je moet aleen maar net weten waar die te vinden is. "
-----> Daz vet ZeKer Waar :slight_smile: (FxP-Scene RuleZ :wink: )

Ik ben een voetbalfreak. Maar CM is toch wel echt f*cking boring. Wat een kutzooi, en zo saai man. Kun je beter naar het testbeeld kijken dat is nog leuker dan Cm.

Originally posted by Appie
FA Premier League Manager 2002
Iz echt wel Uit MaatjeZ …
Want ik speel m al een Tijdje …
WeirdO’z … :stuck_out_tongue:
En "CM 2001-2002 is al wel te verkijgen in het warez circuit. Je moet aleen maar net weten waar die te vinden is. "
-----> Daz vet ZeKer Waar :slight_smile: (FxP-Scene RuleZ :wink: )

lul niet CM2001/2002 is nog NIET gerelled