Celstraf voor Jorien van den Herik?

ROTTERDAM - Het Openbaar Ministerie heeft dinsdag een jaar gevangenisstraf, waarvan zes maanden voorwaardelijk, geëist tegen voorzitter Jorien van den Herik van Feyenoord. Officier van justitie G. Sta eiste verder dat de club zelf een boete moet betalen van ruim 1,13 miljoen euro wegens belastingfraude en valsheid in geschrifte.
Volgens de officier heeft Feyenoord bij een aantal transfers opzettelijk gefraudeerd met de aangifte voor de loonbelasting. Bovendien zouden Feyenoord en Van den Herik valsheid in geschrifte hebben gepleegd door een aantal contracten valselijk op te maken.

Wat denken jullie, zou hij echt moeten zitten ? :slight_smile:
Hij zal er wel vanaf komen met een schikking vrees ik. Maar waarom blijf ik toch het idee houden dat ik dit soort dingen niet zou moeten flikken. Ik zou er vast niet zo ‘gemakkelijk’ vanaf komen. :wink:

Persoonlijk vind ik dat die ongeloofelijk arrogante k?t kwal moet zitten. Maar hij zal er wel voorwaardelijk vanaf komen.

de cellen zijn toch druk?

van mij mag ie vrij rondlopen. mits heel veel geld betalen. Hij heeft toch niets gedaan. behalve wat met geld kloten. Als ie zijn “winst” 3 dubbel terugbetaald. is het toch goed?

Van mij mogen alle bolletjesslikkers ook vrij rondlopen. Mits ze maar een bepaald bedrag betalen. bijv. 3x de straatwaarde van wat ze hebben geslikt ofzo. als 3x niet helpt, dan 100x.

En niet betalen = zitten.

sim-pel.

Originally posted by Totibbs
[B]

En niet betalen = zitten.

sim-pel. [/B]

klein beetje kort door de bocht. Dit zal wel werken voor meneertje van den Herik , maar voor die armlastige bolletjeslikkers zal het niet opschieten.

Nog extremer :

Gewoon die allemaal een kilootje Norit laten slikken en een paar dagen wachten … dan lost dat probleem zich vanzelf op :slight_smile: