Celine dion wil naakt optreden

Overgenoemen van Tiscali:

UTRECHT - 02/12/02 - De 35-jarige Céline Dion heeft de wens uitgesproken om haar eerstvolgende optreden geheel naakt te doen. De zangeres is geobsedeerd geraakt door haar imago en denkt dat op te lossen door naakt het podium te betreden.

Tegenover The Sun verklaart ze: ‘Ik zou graag zien dat ook mijn publiek naakt is. Ik zou ze altijd naakt willen zien. Ik heb altijd gevonden dat het draait om wat ónder je kleren zit.
Als we allemaal naakt zouden moeten rondlopen, zouden we dat misschien wat meer gaan zien.’
Dion treedt momenteel alleen nog op in een speciaal voor haar gebouwd theater in Las Vegas

Nou heren (en dames ?), wat vinden jullie hiervan ? :smiley:
Ik vind dat ze maar fijn in haar eigen theater moet blijven en daar moet ze maar zien wat ze doet. Ik hou niet van d’r muziek en ik heb er ook geen enkele behoefte aan om haar naakt te zien maar wellicht denken jullie er anders over.

Tja het idee is goed, maar het is wel erg jammer dat het Celine Dion is. Ik ben er echter voor, wellicht inspireert dit meerdere artiesten. Ik zou er neits tegen hebben als bijvoorbeeld Within Temptation’s Sharon zo het podium op kwam :smiley:

Nou zit ik niet direct op dat magere kreng in d’r nakie te wachten. Maar als dit de deur openzet voor anderen ben ik helemaal voor!!

Mij hoor je niet klagen, maar die griet van within mag d’r kleren AANhouden.

Originally posted by dbzfan
Mij hoor je niet klagen, maar die griet van within mag d’r kleren AANhouden.

Hmmm heb haar van 30m afstand gezien en dat zag er wel goed uit. Wellicht van dichterbij dat het opeens niet zo mooi meer is, dat heb je wel vaker :wink:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Hmmm heb haar van 30m afstand gezien en dat zag er wel goed uit. Wellicht van dichterbij dat het opeens niet zo mooi meer is, dat heb je wel vaker :wink: [/B]

:cool:

Als Celine Dion naakt optreedt, word ik moslim fundamentalist. Gvd, een lelijk pokkenwijf.

Originally posted by dansmug
Als Celine Dion naakt optreedt, word ik moslim fundamentalist. Gvd, een lelijk pokkenwijf.

Whahaha lol recht uit het hart :slight_smile:

goeie ontwikkeling toch ?

wat zegt ugly bob daarvan ?

Hier kan ik maar één ding op zeggen :Z :Z :Z

Het moet maar niet doorgaan anders staat dadelijk
elk niet knap mokkel op het podium in haar evakostuum.

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

was dit juist niet dat ze dit alleen gezegd had om niet alleen beoordeeld te worden op haar kleren ofzo
had ik ergens gelezen maar weet het ook niet zeker meer :slight_smile:

Lijkt me wel geinig een zingende zak beenderen.