Cd's

vbimport

Ik zoek cd's die net zo'n hoesje hebben als philips cd's, maakt niet uit of het 700mb cd's zijn als de doosjes maar helemaal door zichtig zijn incl. dat "ding" waar je de cd oplegt.
Ik gebruik nu HiSpace cd's (zijn een stuk goedkoper als Philips en nog 700MB ook) maar als je het achter kantje er in wilt doen dan breken de "pootjes" af van, omdat dat "ding" zo strak zit.

Wie weet er of er nog meer van zulke cd's + doosjes zijn???
Na mijn weten zijn dit de enige die ik kon vinden.

The MAzTER

bij mij in de HVH megastore zijn ze te krijgen (lege doosjes wel, niet met cd erin)

ThanX but…

Waar zit ie en wat kosten ze, als ze duur zijn kan ik net zo goed philips cd’s kopen.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by The MAzTER:
Ik gebruik nu HiSpace cd’s (zijn een stuk goedkoper als Philips en nog 700MB ook) maar als je het achter kantje er in wilt doen dan breken de “pootjes” af van, omdat dat “ding” zo strak zit.
<HR></BLOCKQUOTE>

Heb ik ook gebruikt HiSpace CD’s. Ik dacht lekker goedkoop, maar van de 10 die ik gekocht had zijn er 10 mislukt!

Daarna ben ik weer overgestapt op duurdere en die deden het allemaal wel… Heeft verder niets met dit topic te maken, maar vraag me toch af of die cd’s het bij jou wel deden…?!!

GR33TS

NiX verpest, maar mijn laatje van m’n plex is wel een beetje groen aan’t worden???
Ik heb er deze maand 50 audio’s gemaakt en ongeveer 35 data, niks verpest.

Wat heb jij er eigenlijk voor betaald?

ik 'n knaak.

Maak je hebt wel gelijk als het over k*t cd’s gaat.

The MAzTER

Ja ik heb d’r ook een knaak voor betaald. Ik fik nu al een tijdje, maar alleen met die cd’s heb ik probs gehad en met geen enkele andere

Die cd’s gebruik in ieder geval niet meer. Liever wat duurder, maar dan wel goede. Trouwens ik las net een topic over CD’s en daar stonden ook goedkope tussen! Misschien dat ik die eens probeer.

GR33TS, G@M3FR3@K

[This message has been edited by Gamefreak_cd_copy (edited 10 May 2000).]

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Gamefreak_cd_copy:
[b]Liever wat duurder, maar dan wel goede. Trouwens ik las net een topic over CD’s en daar stonden ook goedkope tussen! Misschien dat ik die eens probeer.

GR33TS, G@M3FR3@K

[This message has been edited by Gamefreak_cd_copy (edited 10 May 2000).][/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Welke tropic

<<O ja ik heb net m’n eerste cd verne*kt, de eerste 4 tracks stoorde als de pest>>

The MAzTER

Op deze topic

hoeveel kosten Philips 74 min silver premium 's CD bij jullie?
ik betaal hier 48 frank per cd

Ik betaal zo’n Fl 3,- voor een philips premium silver op de beurs, anders in de winkel zo’n Fl 3,30

In kerkdriel zit een winkel (als je weet waar dat is) betaal je f3,- (ik denk per 100) en 2 piek voor arita’s.

Ik betaal er ook 48 fr voor. (100 stuks nemen)

49 fr (50 stuks)

betaal bij een gozer 2.25 maar daar zit minimaal anderhalve week levertijd op, en soms vergeet ie het en zo.
Dat schiet dus ook niet op, maar wat ik dan niet snap is dat ik ze bij hem kan kopen met de zelfde prijs als andere cd’s en dat je in de meeste winkels 4 piek moet betalen???

The MAzTER

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by fordcapri:
[b]Ik betaal er ook 48 fr voor. (100 stuks nemen)

49 fr (50 stuks)[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Waar haal jij uw cd’s?

that’s write kan ik voor 1,75 krijgen zijn ook lekker goedkoop

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Renaat:

Waar haal jij uw cd’s?
<HR></BLOCKQUOTE>

??? jij uw ???

O Ja volgens mij dwalen we wat af mijn vraag staat boven aan toch duidelijk vermeld

The MAzTER

Maar nu weet ik nog niet of er nog meer merken cd’s er zijn die de zelfde doosjes hebben als Philips en HiSpace

The MAzTER

Als je interesse hebt stuur gewoon een mailtje rmohamed@casema.net of htoe@wish.net en we spreken wat af over de telefoon.
Hier heb je alvast een idee wat we je kunnen bieden!

1.) Traxdata 74min + Jewel Case f. 2,75 per stuk
2.) Traxdata 80min + Jewel Case f. 3,50 per stuk
3.) CD-PRO 74 min spindel 50st. f. 90,- en 100st. f. 175,-
4.) ARITA 80min Gold/Silver spindel 50st f. 115,- en 100st f. 225,-
5.) MMore 80min spindel 50 st f. 95,- en 100 st f. 190,-

p.s. Ik heb ook doorzichtige cd hoesjes met inlays!!! prijs is 95ct ps.

Verzendkosten komen natuurlijk voor uw rekening. Maar deze kunt u besparen om ze zelf op te halen!!!
Op haal adres is in BREDA.

MVG,
Klalekoppie

[This message has been edited by klalekoppie (edited 13 May 2000).]

Als je interesse hebt stuur gewoon een mailtje en we spreken wat af over de telefoon.
Hier heb je alvast een idee wat we je kunnen bieden!

1.) Traxdata 74min + Jewel Case f. 2,75 per stuk
2.) Traxdata 80min + Jewel Case f. 3,50 per stuk
3.) CD-PRO 74 min spindel 50st. f. 90,- en 100st. f. 175,-
4.) ARITA 80min Gold/Silver spindel 50st f. 115,- en 100st f. 225,-
5.) MMore 80min spindel 50 st f. 95,- en 100 st f. 190,-

p.s. Ik heb ook doorzichtige cd hoesjes met inlays!!! prijs is 95ct ps.

Verzendkosten komen natuurlijk voor uw rekening. Maar deze kunt u besparen om ze zelf op te halen!!!
Op haal adres is in BREDA.

MVG,
Klalekoppie

Volgens mij is het in deze forum niet toegestaan advertentie’s te plaatsen en zover ik weet zijn die cd’s die je noemde (behalve CD-PRO want die ken ik niet) niet met doorzichtige cd hoesjes, en om nou 4 piek voor een cdtje neer te tellen vind ik ook weer een beetje te veel van’t goede.

met die spindels zit je altijd dat de helf gekrast is ('k heb er verschillende gehad en je bent nog even duur uit als met incl. juwel case, maar voor eigen gebruik maak’t me niet uit)

The MAzTER