Cd's persen

vbimport

Waar kun je het goedkoopst en snelst cd’s laten persen. Ik moet er iets van 500 hebben. Het gaat gewoon om een legaal filmpje dat een kennis van mij heeft gemaakt en die wil die graag 500 keer hebben op een geperste cd.

Ik heb al een offerte van 1500,- maar dat vind ik te duur :smiley: Weet iemand een goedkoper adresje :smiley:

In C’T (Duits) vind je bij advertenties bosjes adresjes.

je moet is kijken op www.romstore.be en www.opussuplies.nl ; zij doen dit beide, wat de exacte prijzen daarvoor zijn weet ik niet

Stuur anders eens een mailtje naar Tw… of Cb met d vraag waar zij hun cd’s laten maken en hoeveel het hen kost :wink:

500 CD’s voor 1500 piek, inclusief master?
Dat is 3 piek per stuk…kan nu niet zeggen dat ik dat extreem duur vind hoor…

Dat is ook een probleem want ze moeten op een cd komen en ze staan nu nog op een monteer pc (de casablanca) en ik weet niet hoe dat moet omdat ik niet weet ik welke formaat hij dat filmpje gaat exporteren (een beetje vaag) :frowning:

als je er videocdtje van maakt, heb je de grootste klantenkring.

Oppussuplies is het goedkoopst die doen het voor Fl 2,50 per CD bij 500 stuks!

Originally posted by Sluis
Stuur anders eens een mailtje naar Tw… of Cb met d vraag waar zij hun cd’s laten maken en hoeveel het hen kost :wink:

He smardass, denk je echt dat ze je dat gaan vertellen.
Het zou een beetje easy zijn voor de BSA en zo om dan meteen hun complete distributie op te rollen!

Originally posted by Sorcerer
[B]

He smardass, denk je echt dat ze je dat gaan vertellen.
Het zou een beetje easy zijn voor de BSA en zo om dan meteen hun complete distributie op te rollen! [/B]

Ik denk dat dat als grapje bedoeld was :smiley:

Originally posted by Sorcerer
[B]Oppussuplies is het goedkoopst die doen het voor Fl 2,50 per CD bij 500 stuks!

[/B]

Ik had begrepen, dat die ipv persen alleen batterij brandertjes aanzetten .

Originally posted by Misha
[B]

Ik had begrepen, dat die ipv persen alleen batterij brandertjes aanzetten . [/B]

Nee, ze doen ook aan echt silvers persen!

Een bedrijf in Nederland dat cd perst voor bv Adobe enz. is Metatec in Breda. Je moet ze maar eens bellen.

076-5333100 METATEC INTERNATIONAL BV
ZOETE INVAL 8 4815HK BREDA

www.metatec.nl

Maar 1500,- is volgens mij ook niet duur. Metatec kan ze in ieder geval ook bedrukken voor je (in full color als het moet)
Bij een oplage van 500 stuks zie je vaak dat ze die inderdaad branden voor je omdat dat goedkoper is.
Een klein jaartje geleden ben ik eens wisten kijken daar.
Is best wel geinig om dat eens te zien.

ODR in Raamsdonksveer (Noord-Brabant) is het goedkoopst, en ook een van de betere op het gebied van cd persen. Hele duidelijke goede service, en ook voor de ‘leek’ is alles goed te begrijpen.
Optical Disc Replication heet het voluit.
De website van de cd fabriek is www.odr-bv.nl

Succes ermee!

Nou mensen,

Ik denk www.cdfabriek.nl
Akelig snel en goedkoop cd single 0,89 excl b.t.w. p/s
En daar werken mensen met 25 jaar ervaring in de muziek
Dus !!

Digitale groet
Jack en de rebels…

CDFabriek is ook erg goedkoop inderdaad. Ik moet ook weer verder zoeken, ODR is failliet…