Cd's Fujitsu/Siemens

vbimport

Zijn perfect te gebruiken zelfs met clonecd op 8 en 12speed met psx!

Aanrader…

Sesjo
zie op je ICQ
groeten Patje

Waar zijn deze CDR’s zoal te koop? Ik heb ze onlangs in Duitsland gekocht voor DM0,99 per stuk, maar die actie is alweer afgelopen! Ik had er graag nog wel wat want ze zijn inderdaad zeer goed en zeeeeeeer goedkoop!

Greeeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzz

cdr zijn te koop bij de mediamart in rotterdam. 10 stuks voor FL 12,50.
Moet wel snel zijn want ze vliegen de winkel uit.

Je kunt ze kopen bij Media Markt in Rotterdam. Ze zitten op het Binnenwegplein en op het Alexandrium 2/Watermanweg.

Kijk anders effe http://www.mediamarkt.nl

Grtz. CyberRoy

Bij mediamarkt hadden ze er maar 800 in voorraad nou 8 personen die er 100 kopen en weg.

Echt een lokkertje

Crazy Gijs

Ze zijn perfect - ook voor psx backup en dat voor F 12,50 per 10 in jewel case ! Echt goedkoop dus. Goed voor metalica of dr. dre backups :slight_smile:

[This message has been edited by XiNiX (edited 06 June 2000).]

Echt geen lokkertje Gijs, ik kon er vandaag zoveel kopen als ik wilde in Media Markt Oosterhof/Alexandrium (voorheen Elshout) !!
Trouwens donderdag komt er weer een lading volgens de medewerker. De stalen containers staan achter de mediamarkt vol met cdr’s !

[This message has been edited by XiNiX (edited 06 June 2000).]

Ook mijn ervaring: Fikken op 12x on the fly. Tot nu toe nog geen coasters

hehehe, toch eigenaardig, een paar weken geleden zette ik een topic dat er op een beurs van die cd’s te krijgen waren aan 24fr/stuk, aan het commentaar te zien vonden sommige personen het maar een zinloze topic, en nu…
inderdaad, die cd’s zijn heeeeeeeeeeel goed :slight_smile: nu nog uitzoeken als ik er in belgië nog gemakkelijk kan aangeraken

Ben vandaag geweest en mocht er in eerste instantie maar 4 doosjes meenemen. Uiteindelijk toch 10 doosjes meegekregen, maar er werd eerst gevraagd waar ze voor gebruikt werden. Lijkt me nogal logisch.
Om te fikken!!! Of toch…verkoop ??