Cd's branden

vbimport

Help!!

Ik heb een aantal mp3-files waar ik een cd van wil branden. In de windows explorer staat in mijn muziekfolder:

songtitel.mp3 met als bestandstype Winamp media file.

Wanneer ik Easy CD Creator open en ik naar de desbetreffende muziekfolder ga, verschijnt de melding:

“Er staan geen audiobestanden in deze map.”

Wie weet voor mij de oplossing?

je moet ze naar .wav converteren anders kun je ze niet in een cd speler afspelen
ALs je winamp hebt ga je rechtermuisknop options -> prefrences -> plug ins -> output -> nullsoft disk writer plug-in v1.0 (x86) [OUT_DISK.DLL] (das de 3e van boven) -> kies een map war de .wav bestanden in moeten komen. (een wav bestand neemt ongeveer 40/50mb in dus zorg dat je genoeg ruimte op je HD hebt) -> ok -> close-> selecteer nu de nummers die geconverteerd moeten worden en druk op play. Dit gaat redelijk snel als ie klaar is open je Easy Cd creator en de en je sleept de .wav de map wat er op de cd moet komen snap je het nu nog niet stuur maar een icq message naar 61125203 en dan help ik je wel

maar…het kan ook makkelijker:)

download fireburner van fireburner.com en selecteer de mp3’s en branden maar:)

mzzl
pietpaulusma

Gebruik aub of Nero of EasyCDCreator zijn de beste en betrouwbaarste! :slight_smile:

Originally posted by pietpaulusma
[B]maar…het kan ook makkelijker:)

download fireburner van fireburner.com en selecteer de mp3’s en branden maar:)

mzzl
pietpaulusma [/B]

Kan ook.
Je hebt op www.downloads.com ook van die mp3 rippers

1- Gebruik nero
2- Maak een nieuwe audio cd
3- Sleep de mp3 bestanden of het m3u bestand van het rechter naar het linker venster
4- Controleer eventueel de pauzes tussen de nummers
5- Branden

Het scheelt als je ook een keer de hoofdpagina bezoekt.

http://www.cdfreaks.com/document.php3?Doc=37

Daar staat een hele howto of MP3 bestanden naar Audio CD, als vervolg op dit artikel:
http://www.cdfreaks.com/document.php3?Doc=5

Succes!

Nero is het fijnste progje om mee te branden dus…
branden maar

Nero is gewoon da best!!! EZCD is rotzooi! BAH! :frowning:
Met Nero kan je gewoon je mp3z selecteren en dan decodeerd is ze auto!!!
Zelf maak ik er eerst altijd gewoon een wav van voor ik ga bakken! :wink: (heb bakken wel met NERO dan hè!!)

Bedankt allemaal voor juliie reactie, maar ik werk al een hele tijd met Easy CD Creator en heb voorheen nooit problemen gehad.

Wie weet een oplossing voor mijn probleem met EASY CD CREATOR??

Welke versie heb je?? voor 4 kon easy nog geen mp3 als audio branden!! Heb je wel 4 of hoger dan zou ik ff proberen om de *.mp3 naar *.wav te zetten en dan er weer zelf een *.mp3 van maken met mp3decoder ofzo! misschien is het een slechte file

Ik heb versie 4. De files waren altijd zichtbaar bij het openen van de explorer in Easy CD Creator. Dan moest je ze selecteren en kwam het in een scherm rechtsboven te staan. Om de files brandklaar te meken moesten ze naar beneden gesleept worden en dan werden ze automatisch omgezet.

Nu komen er al geen files bij het open van die explore in
Easy CD Creator. Hoe zit dat als het voorheen wel altijd lukte???

Originally posted by flash-x
je moet ze naar .wav converteren anders kun je ze niet in een cd speler afspelen
ALs je winamp hebt ga je rechtermuisknop options -> prefrences -> plug ins -> output -> nullsoft disk writer plug-in v1.0 (x86) [OUT_DISK.DLL] (das de 3e van boven) -> kies een map war de .wav bestanden in moeten komen. (een wav bestand neemt ongeveer 40/50mb in dus zorg dat je genoeg ruimte op je HD hebt) -> ok -> close-> selecteer nu de nummers die geconverteerd moeten worden en druk op play. Dit gaat redelijk snel als ie klaar is open je Easy Cd creator en de en je sleept de .wav de map wat er op de cd moet komen snap je het nu nog niet stuur maar een icq message naar 61125203 en dan help ik je wel

probeer dit eens dan:)

ja kan ook zij dat het van die rottige wma filetjes zijn dan kan easy cd ze niet als audio branden!! Dan moet je ze eerst converteren!!! Daar zal dan vast wel weer een progje voor zijn

Originally posted by NitroX
ja kan ook zij dat het van die rottige wma filetjes zijn dan kan easy cd ze niet als audio branden!! Dan moet je ze eerst converteren!!! Daar zal dan vast wel weer een progje voor zijn

Ja, die progjes zijn er, en hier te halen! :stuck_out_tongue:

haal Easy CD Creator4 en je ben van alle problemen af klik op toevoegen en je hebt een mooi audio cdtje

Originally posted by cord
haal Easy CD Creator4 en je ben van alle problemen af klik op toevoegen en je hebt een mooi audio cdtje

EZCD sux, Nero roeleert VET!!!

Volgens mij kan je met easy cd creator 4.0 of hoger gewoon je mp3z selecteren en dan gewoon met optie naar cd branden voor in je cd speler

Groetjes

Edje_007

klopt selecteer audio cd selecteer de mp3 bestanden die je wil branden hij zet ze om naar wave wil je ze als mp3 file’s branden selecteer dan data cd en dan selcteer je de file’s die je wilt branden

Allen als je een mix wil branden is het verstandig deze eerst naar wave om tezetten op je harde schuif en van daar uit tebranden als audio cd ik gebruik zelf WINAMP om ze omtezetten

Gr Cord :slight_smile: